Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Det här verkar ju toppen !!

  1. #1
    TheForce
    Gäst

    Det här verkar ju toppen !!

    Tja
    Här kommer en total-newbie på området, faktum är att jag inte ens fått hem min digitalbox. Det blev comhems erbjudande med canal+ för 995 spänn, om jag har förstått det rätt handlar det om en Sagem G5...

    Ville inget speciellt - bara skriva att det verkar vara ett riktigt bra forum som jag absolut skall lusläsa fortsättningsvis ! =)

    Jo, förresten... Nån här som har provat omprogrammering av befintligt kort för 1900 spänn hos piratkort.nu?? Funkar det som de lovar - dvs "att man kan se alla kanaler för evigt" eller är det att hoppas på för mycket. Om det stämmer verkar det ju mer än bra. Om inte blir det väl att köpa sig en liten brännare.

  2. #2
    Det blir billigare att vara hobbypirat
    Det är sundare att vara hobbypirat
    Du kommer i kontakt med många hjälpsamma och trevliga piratvänner
    Hobbypirater lurar inte pengar av varandra.
    Har jag uttryckt mig tillräckligt klart ?

  3. #3
    Jag instämmer helt med Zamora. Köp en brännare och lär dig lite istället. För 1900 får du både brännare och en bra hög kort 8)
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #4
    Weedie
    Gäst

    *instämmer*

    :smile: :smile:

    Dessa typer av inlägg är helt i onödan. Skrivet av Hoqqe

  5. #5
    Weedie
    Gäst

    VA FAN !!!!!!!

    NU FÅR MAN INTE ENS "INSTÄMMA" UTAN ATT NÅGON J*VEL SKRIVER ETT PM OCH KLAGAR..... BACK OFF !!!

    VAD ÄR MENINGEN MED ATT HA ETT FORUM OM MAN INTE HAR YTTRANDEFRIHET ?????
    SKA DET VERKLIGEN FÅ GÅ TILL SÅHÄR ??

    SÅLÄNGE MAN INTE BRYTER MOT NÅGRA REGLER ELLER DUMMAR SIG SKA MAN VÄL KUNNA SKRIVA VAD MAN KÄNNER FÖR... VI LEVER INTE I 1700-TALETS RYSSLAND SOM VISSA TROR HÄR INNE !!!

    "SLAPPNA AV"

  6. #6
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Om det är något irrelevant eller något som inte hör till det specifika inlägget, eller om något som hjälper person i fråga, skrivs, så anser iaf jag att ett sådant inlägg inte borde finnas med.

    Tänk om alla skulle svara "Nej" på en fråga som lyder "Vet någon hur man remotar en Sagem?". Det skulle inte hålla.

    Därför ska bara svar, som är relevanta, och besvarar eller kompletterar frågan, skrivas.

  7. #7
    Weedie
    Gäst

    Skriv in detta...

    ...under Regler, kan finnas fler som inte vet !!

  8. #8
    TheForce
    Gäst

    Tackar tackar =)

    Tack för alla svar ;-)

    Jag tolkar det som om ingen egentligen har provat omprogrammering - och dess för- och nackdelar utan mer beskriver att det skulle va bättre med brännare + kort utifrån en egen synvinkel...? Ingen som har svar på frågan OM det verkligen fungerar med omprogrammerade kort, såsom det beskrivs av säljaren?

    För övrigt vill jag nog, utan att smöra, sälla mig till dem som tycker att "jag håller med"-inlägg lika gärna kan undvikas. I ett annat forum som jag varit mycket i finns samma "problem", med diskussioner om det istället för kärnfrågansom följd, vilket bara är jobbigt i längden.

    Men, men.. ska man se det positivt bevisar det ju att forumet är aktivt och det är bra ! =)

Liknande ämnen

  1. Serverns tidszon verkar fel..
    Av rolrn i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 10:21
  2. Verkar omöjligt det här....
    Av csan i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-07, 10:49
  3. Det verkar ..
    Av Lalle i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-14, 09:58
  4. Det verkar vara dags!!
    Av Mr.F i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-10-04, 11:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss