Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: CD erbjudande om gratis HD i 12 mån

  1. #11
    det är inget nytt ab kanalerna flyttas från de befintliga abet till de nya kortet så kallat omlänkning av produkterna. man får ett nytt kort eftersom HD-Boxen är en paring box ock att tanken är att box och kort kommer att paras precis som dom kommer att gör med combon. så de gammla kortet slutar fungera i combon pga att dom vill att man ska tekna multi med den boxen. då har man redan de andra kortet hemma och boxen vilket gör att dom inte behöver skicka ut nya grejer. Mvh

  2. #12
    Jag har en HDTV box att sälja om någon vill köpa.
    PM isåfall.

  3. #13
    Rusty det är ett nytt abb med ny datum o det gäller den boxen och den avtalet ingenting annat.Skulle du täckna multiboxen så får du ett nytt kort o den gamla klips sönder o är ur funktion.Till o med chippet på kortet är anorlunda.Mvh :think:

  4. #14
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Trist att just detta inte tagit fart, pga allt tjaffs mellan CD + Viasat och kriget mot boxer har vi inte fått så många HDTV kanaler ännu.

    De är ju jättemånga som har skaffat sig HDTV. Om CD + Viasat slog sina påsar ihop skulle det i ett naffs bli ledig plats på transpondrar för att skicka ut kanske 5-8 hdtv kanaler :/

  5. #15
    ibi de låter nästan som om du jobbar här *ler* mvh

  6. #16
    Nej jag jobbar inte här men jag har haft så många abb o kort o har kollat av alla varje gång. :mrgreen: O jag glömde en sak har du frågat hur blir det med kortavgiften?Mvh :wall:

Liknande ämnen

  1. Boxer erbjudande
    Av morgue i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 18:20
  2. Fick ett nytt erbjudande
    Av Sweguy i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 13:08
  3. Frågor om erbjudande
    Av kalle2345 i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-08-26, 16:46
  4. [LÖST] comhems nya erbjudande
    Av jocco77 i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-05, 09:54
  5. Boxers nya billiga erbjudande, men är boxarna nåt att ha?
    Av andypandy i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-20, 11:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss