Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vilka Kanaler är möjliga att få?

  1. #1

    Vilka Kanaler är möjliga att få?

    Tänkte investera i dm800 och installera en parabol. Vilka kanaler kan man få med viasat kan man få hd kanaler? skriv gärna allt ni vet är helt grön på området och hittar ingen som ställt samma fråga nyligen. tänkte inte abbonera från viasat utan göra det på piratvis.:thumbup:

  2. #2
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Det finns inga pirat-lösningar för Viasats HD-kanaler.

  3. #3
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    slangan, vill du komma undan billigt är det absolut bästa alternativet att be någon som har t.ex Canal Digital att teckna ett tvilling abonnemang, dock har jag för mig korten är låsta till boxarna så du måste också få (eller köpa av honom) boxen och kortet.

    Därefter betalar man mycket mindre än med ett vanligt abonnemang. Aja du fattar nog vad jag menar. Detta är ju inte tillåtet enligt CD och deras regler men inte direkt olagligt tycker jag.

  4. #4
    så lägger jag till att även om du skaffar abbonemang för viasat så kan man idag inte se på HD-kanalalerna på viasat. däremot fungerar HD-kanalerna på Canaldigital än så länge. viasat kör med en speciell chip-pairing på hd-kanalerna så funkar bara på orginal boxar. däremot funkar alla andra viasat kanaler på en dm800 med giltligt abbonemang.än så länge kan inte chip-pairingen förbigås.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  5. #5
    okok, tack så mycket för era svar

Liknande ämnen

  1. Vilka kanaler kan jag få in?
    Av Denisov i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-20, 13:52
  2. Vilka Kanaler?!
    Av 40hz i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 15:11
  3. Guldkort - Vilka kanaler kan man se ???
    Av Dado2002 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-05-13, 14:02
  4. Vilka kanaler?
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-10, 13:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss