Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Gothnet, Canal Digital och två floppydtv-c

  1. #1

    Gothnet, Canal Digital och två floppydtv-c

    Hej,

    Jag bor i ett Gothnet hus och fungerar på att skaffa Canal Digital, men i dagsläget har jag två FloppyDtv mottagare i min dator och vill ju kunna köra båda samtidigt även med CD kanalerna.

    Finns det någon som kör två mottager och kör någon sorts Cardshare mellan dessa i Media Center? Så är jag tacksam för tips och tankar hur jag skall gå tillväga.

    Tack.

  2. #2
    Hur har det gått för dig?
    jag är nyfiken på om du lyckades köra med båda tvkorten samtidigt med CD kanalerna.

  3. #3
    Eftersom jag inte fick svar sket jag i det.
    Men nu verkar det som jag är tvungen, då Gothnet har lagt över sitt nät till Canal Digital..

    Så jag måste ha ett kort nu för att köra mina floppydtv. Och då får vi forska om båda mottagarna kan rocka igång på ett kort. Plus att jag vill ha det att fungera i Win7 MCE.. som känns väldigt långt bort.

    Någon mer som sitter i samma båt får gärna slänga en post så man vet om det finns fler.

    Funderar på att gå över till Dreambox, eller smartwii eller liknande. jag vill bara att det fungerar..

Liknande ämnen

  1. Gothnet Kabel TV och Canal Digital
    Av fredrikr i forum Canal Digital
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 08:52
  2. Canal Digital som leverantör hos Gothnet
    Av skalman77 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-03, 06:48
  3. Canal digital och Gothnet.
    Av GreenGoblin99 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 12:08
  4. canal digital hyr box analog eller digital?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 22:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss