Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Mysko!!!

  1. #1
    Knorre
    Gäst

    Mysko!!!

    Tjena jag bara undrar jag har ett sånt kort som kodar om kanalerna själv... men jag har inte alla kanaler ändå... jag har ca 200 kanaler men kan bara se ungefär 50 av dom... jag vill kunna se på ticket kanalerna och lite sånt.... men de går ju inte... någon som kan hjälpa mig??

  2. #2
    då har du inte au på ticket, det var det zam försökte hjälpa dej med i den Första tråden, så jag rekomenderar att du provar sökfunktionen som för övrigt är MYCKET! bra eller så går du in på guider och läser dej till svaren där för dom finns där...

  3. #3
    Knorre
    Gäst
    kan jag få canal + o dom också?? lr går de bara med dom kanalerna jag har nu?? :?:

  4. #4

    CD eller viasat

    Har du ett kort så kodar du av det ena eller det andra. din motagare tar in alla kanalerna men dett kort kan bara koda av de kanaler som kortet är gjort för.Har själv ca 300 kan aler men kan bara ta en ca 75 st.

  5. #5
    Knorre
    Gäst
    Okej thx vet jag de med hehe

Liknande ämnen

  1. Mysko Fel!
    Av kotten1 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-09, 11:52
  2. Mysko...
    Av erikbrannlund i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 18:58
  3. [LÖST] Mysko fel
    Av Harleyman i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 21:29
  4. Mysko dekoderbeteende idag?
    Av darkmarc i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-08-06, 22:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss