Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: Donationer sökes

  1. #1
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    Donationer sökes

    P.g.a det som inträffat den senaste tiden har vi beslutat att ComHit.net ska köras på en egen dedikerad server. Dels för att vi ska kunna ha full kontroll över allt, men även för er användares integritet.

    Ny host är redan fixad. Allt vi behöver nu är en ny och stabil server. Det är här ni användare kommer in i bilden. För de som känner att de vill stödja forumet och har en slant över, så är vi mer än tacksamma för alla donationer vi kan få. Som sagt så drivs ComHit.net helt ideellt och genererar därför inga pengar.

    Summan som saknas är 7000kr efter att vi i crew lagt så mycket vi kan.

    Update:
    Vi tänkte försöka uppgradera vår vBulletin licens också för att få tillgång till den nya version (4.0) och ge alla er användare en bättre upplevelse. Detta kostar runt 1500kr, så vi tänkte lägga på den på summan så får vi se hur det går.

    Så vad får ni ut av att donera en slant till oss? En värm känsla att ni hjälpt ComHit.net att leva vidare, och statusen DONATOR under ert användarnamn.

    För er som är intresserade av att hjälpa oss genom att donera en slant, så kan ni kontanta Deas via PM

    Ni kan följa hur det går i denna tråden

    Tack på förhand!

    Mvh
    ComHit Crew
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Status 2010-06-29
    Donationer idag: 400kr
    Kvar: 5100kr
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Status 2010-06-30
    Donationer idag: 520kr
    Kvar: 4580kr
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Status 2010-07-01
    Donationer idag: 850kr
    Kvar: 3730kr
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Status 2010-07-02
    Donationer idag: 673kr
    Kvar: 3057kr
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Status 2010-07-03 & 2010-07-04
    Donationer dessa dagar: 0kr (inga överföringar via banker på helger)
    Kvar: 3057kr
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Status 2010-07-05
    Donationer idag: 650kr
    Kvar: 2407kr
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Status 2010-07-06
    Donationer idag: 500kr
    Kvar: 1907kr
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Status 2010-07-07
    Donationer idag: 100kr
    Kvar: 1807kr
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Status 2010-07-08
    Donationer idag: 0kr
    Kvar: 1807kr
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Program sökes....?
    Av P-son i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-25, 20:28
  2. Ny box sökes.
    Av thomh i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-19, 12:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss