Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: finns det någon box som klarar både comhem, viasat och boxer

  1. #1

    finns det någon box som klarar både comhem, viasat och boxer

    hej funderar att köpa en ny box. men hört av en kompis att det finns digitalmottagare som klarar av comhem, viasat och boxer eller bara comhem och boxer?
    jag tror inte så mycket på den killen men det är värt att ställa en fråga om det finns. och isåfall vart kan man hitta en sådan.

  2. #2
    Svar: nej. :smile:

  3. #3
    Just så. Sedan kan man ju fråga sig varför det inte finns boxar som klarar både kabel-tv och marksänd-tv. Skillnaden i hårdvaran måste ju vara minimal. :?

  4. #4
    Det är nog för att dom som tillverkar boxarna hellre tjänar 200:- istället för 100:- .... Det hade säkert du också velat göra om du haft ett företag.

  5. #5
    Jo, jag driver ett företag och tjänar gärna pengar. Men jag och många andra skulle nog gladeligen betala en femhundring extra för en kombibox. Dessutom blir det färre produkter och större produktionsserier vilket sänker kostnaden för tillverkaren. Så jag är inte så säker på att det skulle vara en förlustaffär.

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    211
    Tackad
    1 gånger
    de fanns visste senda & comhem box på keycard dk för ett ca 1 år sen men bara under ett par veckor sen försvann dom :?:
    Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 09:44
  2. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 13:29
  3. [LÖST] Någon som Hex filer till comhem och Boxer?
    Av tni28 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-27, 15:17
  4. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2003-11-22, 13:48
  5. Box till både ComHem och Boxer?
    Av grandstoff i forum Övriga mottagare
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-11-18, 11:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss