Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: MultiEPG DM600

  1. #1

    MultiEPG DM600

    Finns det någon steg för steg instruktion hur man får EPG mer än två program framåt?
    DM600 med PLi har jag. Har provat det mest men får inte till det

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Vad har du för leverantör? Med 3håliväggen är det ViasatMotor som gäller ett par sekunder så får du iaf 3dagar har jag för mig.
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  3. #3
    Seniormedlem hoggans avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    253
    Tackad
    8 gånger
    Motors TV Får du en vecka framöver på canal digital.

  4. #4
    Hmm inget av det där hjälper... Har installerat SQLite plugin import och satt den i EPG options som plats.
    Jag har även märkt att EPG för de närmaste två programmen har en förmåga att försvinna. Får bläddra igenom ett par kanaler innan de kommer tillbaka. Har alltid haft problem med EPG. Därför jag kört med Evolution men den fungerar inte heller längre för mig.

    EDIT: Motors TV fungerar på CD. Men jag har ju Viasat som provider . Viasat Motor fungerar inte. Så typiskt.. Min epg.db är 11.80mb stor och innehåller 45000+ events.
    Senast redigerad av ariddon den 2011-07-12 klockan 11:04.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Jag kör gp4.7 med mgcamd 1.31.
    Ställt in att boxen varje natt ska in på viasat motor. Funkar hur bra som helst. Har inga andra epg-program installerade. Testat byta image?
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  6. #6
    Ska prova att ställa boxen på Viasat motor över natten... Motors TV fungerade direkt dock. Tack för hjälpen!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss