Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Monoblock

  1. #1

    Monoblock

    Tjenare. Vet inte riktigt vad jag skulle lägga min post men tror detta blir ganska bra.
    Jo jag har ett problem hemma med ett monoblock för thor och sirius. I fredags forsvann bilden helt från bägge satteliter. Trodde det var parabolen som rört sig lite då det blåste en del föregående dagar. Så jag var upp och vred lite på den och då fick jag in Sirius kanonbra, nästan 80%. Men fortfarande 0 på Thor. Tidigare hade jag ca 75% på både Sirius och Thor. Det jag undrar över är om ni tror det kan vara huvudet som e trasigt, alternativt switchen inuti som ballat ur. Eller helt enkelt parabol inställningen. Men tycker att om jag har 78-80% på Sirius borde jag väl ha Thor också då det är ett monoblock?

    MVH Hans

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Ja, om du inte har vridit så mycket att du tar emot ASTRA (f.k.a. Sirius) med LNBt du använde till THOR.

    Är det inte så, är det nog monoblocket som har gett upp.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss