Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Enkel fråga!

  1. #1

    Enkel fråga!

    Tjena efter vad jag förstår finns det ingen möjlighet att programera pirat kort till canal digital har jag rätt eller.Ett ja eller nej utan att bli idiot förklarad vore bra.

  2. #2
    Zetagi
    Gäst
    Nej... :cry:

  3. #3
    Med pentakort går ju men det kosta 4000:- :P

  4. #4
    HighTech
    Gäst

    Re: Enkel fråga!

    Citat Ursprungligen postat av matte78
    Tjena efter vad jag förstår finns det ingen möjlighet att programera pirat kort till canal digital har jag rätt eller.Ett ja eller nej utan att bli idiot förklarad vore bra.
    Eller helt enkelt läsa här: http://www.pepzi.net/~comhit/forum/viewtopic.php?t=3774 :shock:

  5. #5

    Cd

    Det finns personer som har CD på Goldcard :!: men dessa personer har tillgång till information som vi andra inte har och gissa vad de jobbar med :!:

  6. #6
    Gäst
    Det finns personer som har CD på Goldcard men dessa personer har tillgång till information som vi andra inte har och gissa vad de jobbar med
    Hehe, detta är den största lögn jag någonsin sett i något forum någonsin. För att inse att jag har rätt behöver man inte kunna särskilt mycket heller...

    /Spock

  7. #7
    Det finns personer som har CD på Goldcard men dessa personer har tillgång till information som vi andra inte har och gissa vad de jobbar med
    Jag tror nog att de som jobbar med det knappast behöver hobbykort de har nog allt ändå....

    8)

  8. #8

    Re: Cd

    Citat Ursprungligen postat av Berguven
    Det finns personer som har CD på Goldcard :!: men dessa personer har tillgång till information som vi andra inte har och gissa vad de jobbar med :!:
    LOL
    :shock: :shock: :shock:

  9. #9
    min kompis flickväns syssling får in CD med ett bankomatkort.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  10. #10
    shupez
    Gäst

    *CD* via seriellt kort + dator & Linux ??

    Många som pratar om att det skall fungera som gamla goda tiden.
    Man har en dator, ett kort med seriell utgång, och kör nån form av OS med ett spec. program.

    Jag har sett att det finns filer att ladda ner till Linux/unix

    Nån som testat :?:

    /Shupez

Liknande ämnen

  1. En enkel fråga?
    Av barcelonatrippel i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 19:53
  2. Enkel fråga?
    Av oymmot i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-26, 11:03
  3. Enkel fråga
    Av Dempa1 i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-03-07, 22:46
  4. [LÖST] En enkel fråga för dom som kan!
    Av ante ante i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-22, 06:16
  5. [LÖST] Enkel fråga
    Av ComD i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2002-12-10, 19:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss