Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Tacksam för svar

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Oldboy
    Gäst

    Tacksam för svar

    Hej alla !

    Jag har en guldkort som fungerar men inte tillräkligt och jag är så ny att jag vet inte vad , hur ska jag göra ? Hörde att det finns typ au filer som man kan lägga i till filerna. Problemet är att filmen stannar upp men den startas upp ganska omgående. Hur gör jag att den ska inte starta så ofta ? :?:

  2. #2
    LillTroll
    Gäst

    Halloj

    Gör exakt efter den hör guiden.
    http://www.breaknet.dk/ComHit/Guide/...o/au/au_mk.htm

    I morphex så tar du
    SA+00
    Insert UA serial ? No eller Random
    FFF 500
    Autodetect
    GEO34

    //Matte

  3. #3
    Oldboy
    Gäst

    Re: Tacksam för svar

    Citat Ursprungligen postat av Oldboy
    Hej alla !

    Jag har en guldkort som fungerar men inte tillräkligt och jag är så ny att jag vet inte vad , hur ska jag göra ? Hörde att det finns typ au filer som man kan lägga i till filerna. Problemet är att filmen stannar upp men den startas upp ganska omgående. Hur gör jag att den ska inte starta så ofta ? :?:
    Tack Matte din svar men den hjälpte inte Jag måste förklara en sak! jag har inte original kort bara en vanligt goldkort som jag hämtade båda hex och pic filerna till. Den funkar bra men endå inte. Det är många avbrott på tv tittandet Kan jag fixa det på något sätt ?

  4. #4
    LillTroll
    Gäst

    Ja

    För att slippa avbrotten och problem så låna ett kort av en kompis eller nåt. Det finns inga filer som är självuppdaterande på nätet. Och om du skulle hitta på dom så är dom snart döda.

    Det bästa är att göra ett själv om du ska få allt å flyta, Tyvärr.

    //Matte

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-05-24, 18:48
  2. [LÖST] Tacksam för svar
    Av lyggovitch i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-13, 14:46
  3. [LÖST] Tacksam för hjälp!
    Av jonasp i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-27, 16:22
  4. [LÖST] tacksam...
    Av zinho i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-11-13, 09:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss