Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Jag undrar om någon kan besvara mej denna fråga/frågor????

  1. #1

    Jag undrar om någon kan besvara mej denna fråga/frågor????

    Om jag skulle tex.köpa det viasat paketet som dom säljer nu för 1 krona i kombination med "24månader Guld" finns det någon möjlighet att på den Thomsonboxen få in tex."Tv3 Estland" ????
    Den ligger på samma sat men enligt viasat kundtjänst så går det inte??? så med andra ord enligt dom så kan jag endast få in det som dom sänder i ex. Bas till Guldpaketen är detta sant är det någon som får in andra kanaler från Sirius förutom vad dom erbjuder i sina kanalpaket????
    Och skulle det fungera om jag tex.kunde få tag i ett viasat kort från Estland i den boxen...Dom har ju samma utbud där ungefär eller har någon något tips hur jag kan göra om jag vill ha det????
    Vore mycket tacksam speciellt min flickvän för svar på denna fråga....
    Mvh
    lasseman

  2. #2
    tja....jag får ju in tv3 lettland med min gamla 9780 och p-kort så det borde du också få

  3. #3
    att viasat säger det beror på att det inte går att skaffa abonemang på den i sverige.

    edit: det är viasat europe koderna som gäller till den.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #4
    Okej..
    Vad krävs för att komma åt viasat europe koderna ??
    Som vanligt att tillverka ett eget kort" baserat på orginalkort " eller???
    Men om så att säga skulle köpa detta paket tror ni att dom korten som man får som ny kund idag kan läsas av eller kanske den luckan är stängd på dagens kort vet ni något om det ????
    Jag tänkte bara på att dom ska ju oxå byta system som comhem...så kanske dom inte har gjort något åt själva korten så det kanske fortfarande fungerar att göra det ...
    Är i allafall mycket tacksam för all hjälp och alla tips man kan få.... :wink:
    M.v.h.
    lasseman

  5. #5
    Gäst
    Aktuella koder på Viasat Europe hittar du t ex på vkeys : http://vkeys.page.to/ . För att få AU behöver du en emu som klarar fler UA - t ex Slipstream eller Ethereal. Genom att hjälpa till på ucs2000 kan du få tillgång till lämpliga nycklar. Se http://keysearch.da.ru/

    /Spock

  6. #6

    vad tror ni ??

    Okej...
    Men om jag frågar så här då...låt oss säga att jag får tag på ett Bas , Silver eller Guldpakets kort från Estland..skulle det då fungera här i min box..????

  7. #7
    Ja det ska funka.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  8. #8
    Tack så jätte mycke för hjälpen....
    Ska försöka fixa ett kort där i från.....

  9. #9
    enklare är ju att läsa in ett svensk kort och remota koderna för viasat europe. :wink:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  10. #10
    aha...vad rekomenderar du Funcard/slipstream eller funkar det lika bra med GK ????
    Kör dom oxå med fakekoder som comhem....??

Liknande ämnen

  1. Någon som vet något om denna boxen? (DVB BOX 500T)
    Av Kokkivoxx i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 19:08
  2. [LÖST] Någon som har erfarenhet av denna???
    Av Findu$ i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-29, 18:20
  3. jag undrar om någon...
    Av Mr.F i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-09-17, 17:48
  4. Fråga till någon som vet....
    Av Penti i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-01, 14:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss