Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Multi UA???

  1. #1

    Multi UA???

    Vad menas med Multi UA kort??Och hur gör man för att göra ett sådant kort???
    Mvh.Conny

  2. #2
    Gäst
    Ethereal och Slipstream stödjer multi UA = flera serie nummer. Läs "read me" filerna till dessa emus för detaljer.

    /Spock

  3. #3
    Du kan lägga in flera ua+mk på ett och samma kort genom att använda tex etheral. Gå med i usc2000 så får du tillgång till sådana nycklar och filer.

  4. #4
    Om man lägger i hop ua+mk blir filerna som man gör au då?
    Sedan har jag en fråga ang usc2000...det står nere i hörnet att man blir inaktiv dagxxx betyder det att man får börja om från början med totalt sökta noll och förtroende noll?

    @T-bird
    hur många areas har du sökt, skulle villa veta hur många man hinner söka på 1,5 år.


    ///Linus

  5. #5
    @Snouser

    Om du blir inaktiv försvinner din trust men du får tillbaka den när du är aktiv igen (fast den hamnar i timelock så det kan ta ett tag)
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  6. #6
    Om man lägger i hop ua+mk blir filerna som man gör au då?
    Ja det blir AU under förutsättning att den UA/MK kombination som du använder får några uppdateringar.

    Sedan har jag en fråga ang usc2000...det står nere i hörnet att man blir inaktiv dagxxx betyder det att man får börja om från början med totalt sökta noll och förtroende noll?
    Om du skulle bli inaktiv så hamnar alla dina tillförlitlighetspoäng i något som kallas timelock, för att bli aktiv igen så måste man bekräfta en sökt area igen, då släpps poängen på igen med 1 per dygn, hade man mycket poäng så tar det alltså tid innan man återfått fullt förtroende igen

    @T-bird
    hur många areas har du sökt, skulle villa veta hur många man hinner söka på 1,5 år.
    ///Linus
    Det är inget som jag diskuterar publikt, men du ser mitt namn på topp100 listan för via2.
    Hur många man hinner söka beror ju på hur många datorer man använder samt hur snabba dom är.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    Sedan undrar jag hur "Fetch and flush" funkar. Jag har skrivit in allt som man ska och sedan så har jag fått x antal ny areor men när jag har sökt klart så går dom inte att skicka i väg (areas). Gör programmet detta skälv eller måste jag göra det manuelt. För när jag ska ladda upp min area så säger den att den inte är min och jag kan inte se att jag har sökt fler än innan jag loggade in. Vad gör jag för fel? Tar det en stund för UCS att få svaret eller?

  8. #8
    Fetch = Hämta
    Flush = Lämna

    Om du har konfigurerat rätt så sköter programmet om både hämtningen och bekräftningen själv. Det är bara om nått skulle skita sig som du behöver göra nått manuellt
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    Men vcarför kan jag inte se att den har skickat i väg den klara txt filen på USC hemsida, tar det lång tid att få bekräfftat att den är klar sökt?
    Längs ner i den klara txt filen står det ----- Flushed successfully ----- då är den skickad va?

  10. #10
    Om du fått ----- Flushed successfully ----- så skall ditt avsökta area antal ha ökat det ett (om det bara var en)
    Dessutom skall den arean ha försvunnit ur "lista nuvarande"

    Om du inte kan se det så prova att göra en reload på sidan
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. multi abb
    Av becki i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-08-30, 09:23
  2. Multi Pro brännare
    Av zidde i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-15, 15:14
  3. multi-cas
    Av Bengt Bengtsson i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-23, 10:35
  4. Multi prog 1.60
    Av svab i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-19, 10:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss