Citat Ursprungligen postat av Deas Visa inlägg
Ursäkta? Nu får du nog förklara dig en hel del här mr Ibrahim. Vad bryr jag mig inte om? Jag sitter och rensar dessa inlägg dagligen, varje dag! Vi har tittat på flera olika lösningar och ändrat massor, men hur man än gör så är det lika lätt för dom som det är för er andra att registrera nya konton. Vem som helst av er kan posta exakt samma som dessa användare gör. Vi har spärr på ip adresser men man kan inte spärra hur vilt som helst för vi har många aktiva medlemmar utanför sverige och då blir dom också drabbade! Så en ursäkta är på sin plats Ibrahim annars blir det en varning, för dessa påhopp går vi inte med på här på forumet. Att anklaga folk för att ligga bakom payserver är nog det lägsta man kan här inne. Tänk på detta i fortsättningen!!
Deas vi har skrivit många gånger du har inte lyssnat på oss och du har inte koll på forumet varje dag, många gånger besöker jag forumet finns några payserver tråd !!!och ni tar inte bort dom i bland de lägger kvar i två dagar...vad ska man säga tror du i den här fallet när du inte lyssnar på oss och inte bryr dig?
Om du vill undvika såna texter ge atomized eller nån annan donator tillstånd för att rensa skiten dagligen.
Ge tillstånd till 3 donator som kan rensa skiten dagligen som de andra forum du förlorar inget.
Låt inte nya medlemmar skapa tråd direkt tills du undersöker det.....nya medlemmar kan hitta alla svar på alla frågor på comhit,dream.oem och linuxsat m.m.