Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Angående ucs!!

  1. #1

    Angående ucs!!

    JAg har under en tid sökt areor och kommit upp till en nivå på ca: 5 i trust.

    1. Hur får jag till gång till de privilegier som jag förtjänar (nycklar)??

    2. Jag har hittills bara sökt Via2 OPKey. Varför kan jag inte söka av andra areor?

    /klas

  2. #2
    Gäst
    1) Logga in på ucs2000.com med ditt användar id och pass. Följ sedan länken till mkey sharing. Du ser de nycklar som din "trust" medger.

    2) ucs2000 primära fokus är Via2. Ibland gör man ett avstickare och söker av en Via1 provider. Som tex fallet med BBC.

    Ställ dina frågor på BF delen av Vkeys.

    /Spock

  3. #3
    Tack för hjälpen. Hittade en massa nycklar men inga verkade vara av värde. Hittade tex inga nya nycklar till boxer...

    Men det e kanske det förtrotendesystemet går ut på, att man bara får tillgång till "färska" nycklar om man har en hög nivå

  4. #4
    Gäst
    Gör ett nytt försök, kolla under 00C800, där ligger de nycklar du söker för Boxer. Ett gäng finns att tillgå med din trust level. Kollade precis...

    Trust systemet är till för att förhindra självdestruktiva medlemmar från att förstöra för sig själv och andra medlemmer. Tanken är att ju större insats du själv lagt in desto mindre sannolikhet att du sprider nycklarna. För en tid sedan publicerade en person alla nycklar för FFF400 upp till nivå 40. Gissa vad Viasat gjorde när de fick se dessa :cry:

    Tack för att du gör en insats och söker för ucs2000. De flesta andra grupper som jobbar på Via 2 gör det av kommersiella eller icke-publika intressen. Av dem kommer ingen att någonsin få några koder, ucs2000 däremot står för vad de lovar.

    /Spock

Liknande ämnen

  1. Angående digital TV
    Av karl48 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 10:08
  2. Angående kanaler
    Av don tomaso i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-02-19, 13:12
  3. Angående stopstop!
    Av klas i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-05-09, 21:51
  4. Angående systembyte
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-01, 17:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss