Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 32

Ämne: canal + problem

  1. #21
    nybörjare vet inte riktigt vart man skall lägga dom nya koderna
    "KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER"

  2. #22
    hade samma problems som de flesta andra här idag... knappade in nyss de nya koder för canal+ och det funkar jätte bra.. fick igång det igen... så startade jag om boxen och knappade in sedan de nya koderna för ppv film... men det däremot funkar ej... nån som vet varför..

    kör med guldkort.. remote

  3. #23
    Jag har gold34 filer till comhem och vill lägga in dom mya koderna använder SecanixEditor hittat till 008800 men vart skall koderna läggas in på vilken rad? Hur vet man vilken rad man skall använda.
    "KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER"

  4. #24
    När du tittar i kategorin koder så ser du koderna.
    Eftersom du hittat 008800 så är det ju grönt.

    Ident: 008800
    [0B] ** ** ** ** ** ** ** **

    Alltså knappar du in nuffrorna på OB-raden, sparar filen, bränner om kortet och så var det hela klart. :lol: :lol:

  5. #25

    Pay Per View Working perfect

    Hi guys I am from HBS and yesterday the ppv and + - 1000 channels was down but right now the ppv are working perfect

    Insert the new pp codes and leave the decoder where is with the red advice and after 30 secods it will work

    :wink:

    ( only ppv-film )

    canal + = no working

  6. #26
    Hej ..
    Jag hadde samma problem som ni andra men jag hittade felet i att jag fått fel kod tillsänt mig jag kodade in
    *kod raderad av Stimo* --- där 00 skall vara 05 och då fungerade allt utom just canal +
    ....
    ondrar om andra också fått fel koder..

  7. #27
    @comzed

    Citerar Reglerna

    Inga KODER får skrivas i detta forum. Då menar jag att de varken får förekomma som ett nytt inlägg eller som ett svar på något inlägg.
    Varning utfärdad!

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av ROB II
    AlkaA!! stäng av boxen mellan knappningarna
    Och med stäng av så menar du att man skall dra ut strömsladden, inte bara stänga av boxen...?

  9. #29
    linus
    Gäst
    Jag kanppade just in de nya kodera. gul, blå, PPV film funkar bra men vanlig + är fortfarande röd!! Vad är det för fel???
    /L

  10. #30

    strul

    har samma problem när jag trycker in canal + koderna så funkar dom och inte ppv och tvärtom,lite skumt

Liknande ämnen

  1. Problem med Canal Digital Mottagare
    Av coke i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-23, 21:10
  2. Problem med ljud canal + Swe.
    Av ludde01 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 11:24
  3. comhem problem med canal +
    Av saab90 i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-24, 18:13
  4. Problem med dom vanliga kanalerna (Canal+ m.m.)
    Av dif74@hotmail.com i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-06, 21:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss