Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Jag har tappat TV1000 mfl men har kvar ticket?? Hur??

  1. #1
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    24

    Jag har tappat TV1000 mfl men har kvar ticket?? Hur??

    Hej alla

    Jag har nyss tappat Tv1000 MTV VH1 Viasat sport mm, men jag har kvar mina Ticket kanaler. Iallafall 1&2an men jag läste att det bara var dom som funka nu.

    Hur är detta möjligt att jag tappade just TV1000 men inte Ticket?

    Jag har fortfarande kvar TV3 svt1 svt2 24 ZTV. Kortet jag har är köpt från en kompis kompis och vad jag trott så skulle det vara AU eftersom jag aldrig behövt gjort nånting på det halvåret som jag haft kortet

    Någon som har någon lösning?

    Jag har själv ett orginalkort med Bas alltså bara tv3, har jag nån användning för det om jag köper mig en brännare?
    Alltså har jag någon nytta av PPUA osv om jag bara har ett basutb??

    Jag har försökt att läsa mig fram till något svar men har inte riktigt lyckats.
    Tacksam för svar MVH Nybörjare

  2. #2
    Ticket och nordic ligger på olika idents och har därmed olika nycklar. därför har du ticket och inte nordic.

    /klas

  3. #3

  4. #4
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    24
    Då antar jag att det bara är och kila ner och köpa en brännare. Någon som har förslag på vilken man bör köpa eller vart?

  5. #5
    köp mp3.5

  6. #6
    d69m
    Gäst
    "Infinity USB Phoenix" har funkat klockrent för mig, jag köpte min här

    http://keymaster.dk/sv/dept_2.html

  7. #7
    Rekomenderar starkt en MP3.5 från Ad teknik. Absolut marknadens bästa programerare!

    //S

  8. #8
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    24
    Hur är det med programvaror till Kortbrännare, är det olika programvaror till tex Infinity USB Phoenix och en MP3.5 eller funkar vissa program med alla brännare.

    Är det inte ganska praktiskt med att ta ström från USBn?
    Läste här i någon tråd att man inte kunde läsa ut MK nycklar från ett orginalkort med en Infinity brännare men då var det väl inte denna ovan nämda som har Phoenix mode eller?

  9. #9
    d69m
    Gäst
    Det är såvitt jag vet olika program för att läsa kort med de olika brännarna. Jag har en "Infinity USB Phoenix" med medföljande progg, min kamrat har en MP 3.5 med annat progg. Infinity'n är faktiskt både snabbare och klarar fler format när vi testat. Infinity USB Phoenix kan som namnet avslöjar köras i Phoenix mode för läsning av orginalkort med t.ex ViaFMBeta.

Liknande ämnen

  1. Endast tre kanaler kvar
    Av Simpabimpa i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-19, 06:23
  2. Kvar hos Viasat?
    Av sodertalje i forum Viasat
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 19:51
  3. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 01:02
  4. Få aktiva andvändare kvar
    Av ZxD i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-07-19, 23:06
  5. PPV försvann men dom andra är kvar?
    Av Storm i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-18, 16:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss