Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: PC kort

  1. #1

    PC kort

    Jag har ett Canal-digital orginalkort som jag har förstått är ett pentacard
    men det verkar finnas 3 olika sorter VR1-3 hur vet jag vilken sort jag har.Det finns olika PC filer att lägga in beroende på vilket kort man har.Vilken sorts programmerare använder man .Tacksam för svar från er som kan .PC filerna finns att hämta på http://XXXXXXXXXXXXX wwwxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    www.XXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

  2. #2
    För det första så är inte det här ett supportforum för penta, har du problem så gå dit du länkade

    För det andra om du tror att ett CD orginal = penta, då har du missuppfattat nått ordentligt

  3. #3
    eftersom ingen verkar veta något om kort ,inte ens du som låtsas vara proffs måste jag väl söka svaret av någon som kan.

  4. #4
    Ehm? Som T-Bird sa så är inte detta ett supportforum för pentacard. Varför ska vi lägga ner tid på att hjälpa någon tjäna pengar på piratkort?

    Som sagt fråga i deras forum istället.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av JohanF
    Ehm? Som T-Bird sa så är inte detta ett supportforum för pentacard. Varför ska vi lägga ner tid på att hjälpa någon tjäna pengar på piratkort?

    Som sagt fråga i deras forum istället.
    EXAKT bra sagt :wink:

  6. #6
    Men hör ni grabbar.....han säger ju att det är ett originalkort!!!! Sen att han har missuppfattat något om Penta är ju en annan sak. Hjälp till i stället för att vara snorkiga!

  7. #7
    Jag håller med dig Kronblom!
    När experterna beter sig så då är det något fel.
    dom kan att förklara vänligt men bestämt om dom tycker att inlägget ej hör hit

  8. #8
    @kronblom,tomlot

    Om vi börjar med det som han frågar så är det nått som jag inte riktigt fattar, men ni kanske kan bringa klarhet i den frågan.
    1.. Han har ett orginal Cd kort
    2.. Han snackar om pentafiler
    3.. Vad ska han göra med dom? Lägga in på sitt orginalkort? Ni kanske kan hjälpa honom med det för inte kan jag det.
    4.. Ett citat ur reglerna, och om något är oklart där så kan vi förtydliga dom
    INGEN ANNONSERING/FÖRFRÅGNING AV PIRATKORT ÄR TILLÅTET, OMEDELBAR AVSTÄNGNING OM SÅ SKER!
    Om vi sen tar hela snacket om penta så lever vi i ett fritt land och alla fattar sina egna beslut.
    Vill någon lägga ut dom pengarna och skicka dom till superskurken Allan Reeks så är det upp till dom, men kom inte hit o gnäll eller fråga om hjälp.
    Att vi inte diskuterar penta här är inget speciellt med detta forum, det är lika dant på alla seriösa forum i hela europa (utom på ett där dom bara kacklar penta och räknar hur många sura grodor dom hunnit äta sen frukost)

  9. #9
    Alltså, läser man hans inlägg så ser man ju att han har förstått fel om nånting, han har ett originalkort som han tror är ett penta och det rimmar ju inte. Svaret till honom från mig blir: Du kan inte göra nåt med ditt kort, låt abbonemanget rulla på och njut av det du har tillgång till. Om vi har tur så dyker det i framtiden upp filer till kort som har ett rimligt pris. Over and out!

  10. #10
    tack kronblom äntligen ett svar på min fråga som låter begripligt,jag kan alltså inte använda det till något än så länge.

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss