Sidan 19 av 20 FörstaFörsta ... 917181920 SistaSista
Resultat 181 till 190 av 199

Ämne: Enda lösningen?

  1. #181
    niklas_1
    Gäst
    jag har ocskå varit en hacker på 60-talet
    hur kan jag hjälpa dig tobias :lol:

  2. #182
    Hittade den här förklaringen på den här sidan om c-h.Kan den vara till någon hjälp? http://crypt.enjoy.joint.net/cgi-bin...type=&number=1

  3. #183
    bb!
    jag ser att länken är från 11 November, så den är nog lite gammal.
    för det var väl runt den 5 December som comhem slocknade

  4. #184
    petermbi
    Gäst
    Håller med någon klok man/tjej här inne som också ville hålla sig i bakgrunden, håller mig också i bakgrunden så länge och när ni har tråden färdig där man kan diskutera fakta om problemet är jag intresserad av att hjälpa till, men inte förr, iden med pyramid systemet skulle kunna funka. Men allt skräp som sägs här inne just nu är bara jobbigt och tråkigt finns gott om andra forum för sådant på andra ställen..

    Maila mig gärna då på 9011hansson@telia.com

    Mvh
    Petermbi

  5. #185
    west86
    Gäst

    korten som fungerar med conax

    de kort som kan använda för att kolla på conax är
    BASIC CARD M II TITANIUM OMEGA 2 PENTA
    + att ni måste ha en brännare som klarar av pheonix läge.
    :P

  6. #186
    icep87
    Gäst
    har nån prova season...? de kör ju tunnel tekniken det borde egentligen gå med att försöka lyssna av trafiken..... Det e allafall det jag tror... Men vet ej är tyvärr inte så duktig på det ämnet... jag men som inlägget innan det eller 2... sluta tjafsa nu utan vi sätter igång på riktigt nu.. Crew kan ni skapa en tråd det vi slipper allt bla bla ok jag erkänner har skrivit ändå lite blabla men försökt hänga med tråden så mycket som det gick... :d hoppas verkligen att vi kommer lösa problemet annars får man skaffa viasat och de ska ju ändå byta system nästa år.. och det e inte kul det heller... Men jag ska låna en kompis season så får vi se om man kan komma åt nåt.. på det sättet.. "hoppas på det" Det måste finnas buggar i kortet.. det finns inte något bugg fritt i världen... Ja det var nog allt jag ville ha sagt... "sorry för allt tjafs..."

  7. #187
    FredrikCM
    Gäst
    Kul idé!

    Kan man hjälpa till om man jobbar på comhem? Det namn jag använder är fejk då jag vill vara hemlig :=)

  8. #188
    icep87
    Gäst
    Ja ett stort hjälp blir det om nån jobbar på comhem... vi lovar hemlig ska man få vara.... :d

  9. #189
    @icep87
    Du eller nån annan får gärna starta en ny tråd som innehåller konstruktiva inlägg, men det finns ingen i Crew som kan garantera att det inte blir mer bla.. bla.. i den, det är ni som står för diskussionen

    Hehe.. Kom på en idé :idea:
    Vi startar en tråd med Robinson regler.
    Sen har vi tråd råd en gång i veckan där dåliga inlägg blir utröstade och hamnar i en bla bla tråd.

    Näää.. skojar bara
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #190
    nån har tråkigt *tänker på t-bird*

Liknande ämnen

  1. Tv4, SVT1&2 är enda som funkar!?
    Av rahkko i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 18:46
  2. Är Linux lösningen?
    Av trollhattan i forum Linux
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 18:08
  3. Är Strong 8700 den enda..?
    Av nicko1 i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-11, 20:55
  4. just nu enda sättet.
    Av _age_ i forum Com Hem
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2004-05-24, 22:06
  5. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-04-24, 01:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss