Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Kanske dum fråga

  1. #1
    ALF
    Gäst

    Kanske dum fråga

    men har kollat och läst här nu allt tror jag. Så uppfattar jag det som att det var ett test igår och att de nu kör som vanligt eller har jag fel? Då är min fråga vad är det för k**** de kör på nu är det isåfall de gamla som var senast om ni fattar vad jag menar. Tror inte att jag kan hitta något om detta här i inläggen. :roll:

  2. #2
    Du får nog vara lite överseende med vad som skrivs här på forumet just nu....

    Efterssom folk alltid har alldeles för bråttom så minst 75% av dem nya inläggen sedan den 4 dec rykter och annat folk har för sig....

    Comhem kör sedan den 4 Dec den nya systemet och inget tyder på att de skulle ändra på detta..

    Annat har inte bekräftas ännu...

    Så till er alla som kommer med ny information ber jag vänligen att ni bekräftar var infot kommer ifrån och länka gärna så att man kan med egna ögon se fakta... på så sätt blir det inga fler rykten...

  3. #3
    ALF
    Gäst

    som jag

    trodde tackar för detta svar och så får vi hoppas att några fler frågor om detta

Liknande ämnen

  1. Vlc fråga...kanske dum :(
    Av jofis i forum Dreambox
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 23:10
  2. kanske en dum fråga men...
    Av chip2 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-06, 17:29
  3. dum fråga kanske...
    Av Dizzy_dan i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-23, 22:18
  4. kanske en dum fråga, men
    Av grosse i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-02, 23:47
  5. Fråga dum kanske
    Av kada i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-26, 21:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss