Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Lösning på väg

  1. #1
    Fidde_1
    Gäst

    Lösning på väg

    Har en kontakt som är en jävel på detta område. Enligt honom så lär det ta ett halvår för att ta fram ett kort som funkar på det nya systemet


    Så ha tålamod kamrater det löser sig nog.

  2. #2
    Det är många som har kontakter och det verkar som allas kontakter säger olika saker...
    Någon har nog mer rätt än vissa andra men det mesta är nog dösnack och rena gissningar...
    Själv gissar jag på två månader :P

  3. #3
    Fidde_1
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av aladinsane
    Det är många som har kontakter och det verkar som allas kontakter säger olika saker...
    Någon har nog mer rätt än vissa andra men det mesta är nog dösnack och rena gissningar...
    Själv gissar jag på två månader :P
    Min kontakt jobbar på comhem. Så någon skit snack är det inte. Att det skulle ta 2 mån är skit snack. Ta reda på lite fakta innan du uttalkar dig. :evil:

  4. #4
    Skulle tippa på att det inte va något illa menat ..


    Citat Ursprungligen postat av Fidde_1
    Citat Ursprungligen postat av aladinsane
    Det är många som har kontakter och det verkar som allas kontakter säger olika saker...
    Någon har nog mer rätt än vissa andra men det mesta är nog dösnack och rena gissningar...
    Själv gissar jag på två månader :P
    Min kontakt jobbar på comhem. Så någon skit snack är det inte. Att det skulle ta 2 mån är skit snack. Ta reda på lite fakta innan du uttakar dig. :evil:
    "KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER"

  5. #5
    Fidde_1
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av |AMD|
    Skulle tippa på att det inte va något illa menat ..


    Citat Ursprungligen postat av Fidde_1
    Citat Ursprungligen postat av aladinsane
    Det är många som har kontakter och det verkar som allas kontakter säger olika saker...
    Någon har nog mer rätt än vissa andra men det mesta är nog dösnack och rena gissningar...
    Själv gissar jag på två månader :P
    Min kontakt jobbar på comhem. Så någon skit snack är det inte. Att det skulle ta 2 mån är skit snack. Ta reda på lite fakta innan du uttakar dig. :evil:
    Skulle knappt gissa på 2 mån. Enl polaren är det en hård nöt att knäcka. Få låna polarens demokort som dom har på sin radiohandel. :lol: :lol:

  6. #6
    stefciu
    Gäst
    Och vad har du tänkt göra med det, då? Ett "demokort" fungerar exakt
    likadant som alla andra kort, med abonnemang på alla kanalerna.

  7. #7
    Så ja flickor, sluta bråka nu! De tar den tid de tar! Fan att de behöver vara ett dagis här!!!

  8. #8
    Värre dagis än så här har det nog varit.

    =)
    "KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER"

  9. #9
    Instämmer....trodde de va vuxna människor som tillbringade tid här på forumet. Men tydligen inte. Jaja, får väll låsa inlägget så kan dom inte fortsätta diskutionen här i alla fall!

    /S

Liknande ämnen

  1. M II lösning
    Av emma i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-12-25, 18:32
  2. lösning
    Av rottweiler i forum Canal Digital
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2004-02-01, 18:56
  3. lösning på g??
    Av magellan69 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-26, 16:45
  4. lösning?
    Av gusten i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-29, 22:37
  5. En lösning?
    Av bängan i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-03, 17:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss