Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: Idioförklarad...

  1. #11
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av simpsons_2002
    inte comhit crew som skriver.. vem är det som låser alla trådar om inte ni.. så fort ni får för er nåt så låser ni trådar.... och så kommer ni med ursäkten... att det går massa rykten i den tråden...
    jag menar ska ni driva ett forum ska ni vara beredda på allt... inklusive rykten..
    Berätta vad vi ska göra då. Ska vi låta alla trådar fortlöpa? Alla rykten och allt skit? Eller ska vi låsa inlägget och återigen påminna om att rykten inte accepteras? Utan att vi vill ha fakta..? Tala om det för oss tack.

  2. #12
    Tycker att vi ska försöka hålla oss till FAKTA detta gynnar ju oss alla.
    MVH Wybbe 8) .

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    103
    Tackad
    10 gånger
    jag fattar inte varför ni hetsar upp er när ngn snackar skit...om ni nu vet att den personen bara snackar skit så ignorera det bara...

  4. #14

    Haha

    Läste ditt inlägg i den gamla tråden Eldkvarn, så mycket skitsnack på så lite plats tror jag knappt att jag har skådat tidigare. Riktigt underhållande på min ära, du har en livlig fantasi varjefall.

    Och visst spela martyr nu, du är ändå helt uppe i en fantasivärld :twisted:

  5. #15
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av exstazi
    jag fattar inte varför ni hetsar upp er när ngn snackar skit...om ni nu vet att den personen bara snackar skit så ignorera det bara...
    Kanske inte alla 20.000 förstår att det är skitsnack utan tror att det verkligen går att , t.ex, få ett piratkort till ComHem. Därför måste vi kanske reagera.

  6. #16

    Re: Haha

    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Läste ditt inlägg i den gamla tråden Eldkvarn, så mycket skitsnack på så lite plats tror jag knappt att jag har skådat tidigare. Riktigt underhållande på min ära, du har en livlig fantasi varjefall.

    Och visst spela martyr nu, du är ändå helt uppe i en fantasivärld :twisted:
    det är exakt det här som är pissa längd mentalitet.

  7. #17
    Men kom igen, killen är helt borta och ska sen försöka spela martyr. Va inte så gråsosseaktig...

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Men kom igen, killen är helt borta och ska sen försöka spela martyr. Va inte så gråsosseaktig...
    nja grå sosse är jag inte för jag kan pinka så det löddrar i toan än.
    en gråsosse är väl mer beroenda av ett uridom va.

  9. #19
    NOLLTOLERANS

  10. #20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss