Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 34

Ämne: Spekulationer och rykten....

  1. #21
    Nä, men vitsen är att försöka hålla övriga trådar rena... Som sagt du behöver inte läsa, men nyfikenheten tar väl överhanden... :lol: :lol:

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av blomman75
    Okej !! Jag har hört en kille från Flen som är polare med sin kusins vän vars far jobbar på Volvo, och han har hört att korten redan e knäckta!!.....Hör av mig mer om detta när han hör av sig genom sin väns msn.....dreamers@comhit.com :lol: :lol: :lol: Nu får ni ge er med den här tråden LÅS !! Folk som e nya på det här forumet tror ju att allt som skrivs här e sant sen har man det över hela forumet....Hur kul e de ??! Vill läsa mer seriösa inlägg än de som skrivs här....Inkl mina egna
    Ännu en som inte kan hålla truten. :evil: Nag, nag, nag!! :shock: :roll:

    Om tråden heter Spekulationer & Rykten så är det väl precis så det är.
    Men vill du, blomman75, ha alla dessa funderingar spridda över hela forumet så OK!
    Men då slutar det bara med att det blir tusentals inlägg liknande dina.
    Med andra ord ett jävla tjat om att låsa trådar hit och dit.

    Lägg ner nu!!!! :evil: :evil:

  3. #23
    Dumt att bara LÅSA tråden !! :twisted: :twisted: Som sagt var folk tror på era lögner och sen har man ett otrevligt forum med spekulationer och gissningar i varje tråd, precis för typ nån månad sedan när admins va tvunga att köra Noll tollerans.......Kom med FAKTA inga gissningar eller lögner!!! :P :P Make PiratKort Not War !!

  4. #24
    Hörru Blomman... Har du vissnat eller??? Det var väl det som var tanken med den här tråden. Är det inte därför den heter som den gör??? Håll ALLA rykten o annat skitprat i DENNA tråden så slipper vi förhoppningsvis det i dom andra!!!

  5. #25
    :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: LÅS TRÅDEN !! :twisted: :twisted: :twisted:

  6. #26
    Ett bra tips för blomman75 och andra som retar sig på vad som står i den här tråden är ju att helt enkelt inte öppna den.

  7. #27

    Hörru Blomman!

    Vad har du tillfört det här forumet menar du? 1 inlägg från dig den 7 juli förra året, sen dröjde det till comhem bytte system innan du "tillförde" nåt nytt ops: ops:
    När comhem blir knäckt lär du ju försvinna igen... leach eller vad kallas det???
    Jag tycker du ska titta igenom dina 24 inlägg och inse att inte ett enda av dom har innehållt några som helst fakta!
    Så tagga ner lite annars kommer jag pissa på dina pistiller :shock: :shock:

  8. #28
    Baffs = ) Vad har du & jag samt de flesta av de reg. anv på detta forum för chans att knäcka detta system INGET !! Men för mig så underlättar det MKT att ingen sitter o ljuger och spekulerar i att systemet e knäckt eller avläst precis varje dag..........Om alla håller sig till FAKTA så är det betydligt lättare att hålla koll på det som verkligt eller inte.....Baffs har du glömt bort vad admins gjorde för en kort tid sedan Noll Tollerans...Vi e nog snart där igen :lol: Sedan till ditt roliga inlägg
    Baffs:Vad har du tillfört det här forumet menar du? 1 inlägg från dig den 7 juli förra året, sen dröjde det till comhem bytte system innan du "tillförde" nåt nytt........hahahahahah du e bara för rolig du e ju en GIGANT på detta forum HELA 41 inlägg :P du måste ha tillfört mkt viktig info kan ja tänka mig LOL.........För min del så fanns det inte mkt man undrade över innan de byte sytemet det förklarar nog mina tidigare inlägg.........Make PiratKort Not War..........

  9. #29

    Ja du fattar trögt...

    Nu är jag helt övertygad...

    Jag har inte påstått att jag är nån gigant heller, jag är för free speach bara, du är för "fakta" som du säger men titta på dina inlägg så ser du nog att fakta, det är inte din specialitet. Man ska leva som man lär..

    En stor skillnad på dig och mig är att jag loggar in här varje dag för att piratkort är en hobby för mig. Inte för att jag är snål... (Jag har vanligt abbonemag också.)

    Jag antar att för dig är denna sida bara ett verktyg för att få titta gratis på comhem igen, när du kan det så visar du dig säkert inte igen förrän det strular nästa gång. En leach....

    Därför blir jag lite irriterad när en sån som du ska tala om för andra vad man får och inte får skriva

    Jag hoppas det blir knäckt snart så man slipper såna som du. :twisted:

  10. #30
    Känns som den här tråden är på väg åt fel håll? Visst den heter Spekulationer och rykten men bråka kan ni väl göra i pm eller så?

    Over and out /Icanos

Liknande ämnen

  1. Hört några rykten?
    Av Lgte i forum AzBox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 11:39
  2. inte likt mig sprida rykten...men key 26...!
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-02-08, 14:12
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-06, 09:10
  4. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-04-11, 11:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss