Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 38

Ämne: kortnasare...

  1. #11
    Badboy
    Gäst

    har svårt o tro att korten funkar.

    magellan69:

    Jag tror inte heller att korten funkar. Men när och om din jobbarkompis får kortet så kan du ju skriva i forumet om de funkade lr ej
    Är mer innne på ch 2001 linje att com slem funkar förtillfället bara med smartcard sharing system.

  2. #12
    hejaifk
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av magellan69
    en jobbarkompis till mig har beställt ett kort för 1300:-. vi får la se hur bra det är..
    jaja tänker la ni nu..inte en kompis kompis faster mormors granne nu igen...men jag vetefan alltså..den här liraren som är ansvarig för korten har ju namn o adress o allting ute..och en kompis till min jobbarkompis(nu kommer det igen tänker ni...) som tydligen är VÄLDIGT inne i den här svängen och har försett mig o alla andra jag känner med kort under alla dessa år, säger att det kan vara sant...så vi får la vänta o se.
    jag vet att detta bara kan vara rena spekulationer, men avfärda inget än tills vi vet lite mer...tack för mig!!
    Nu är det så att han inte har det ute alls utan jag fick den igenom en låst tråd här på forumet och då mailade jag honom igenom den och där svarade han. Men ni som testar kan väl meddela om det funkar eller ej, här på forumet.

  3. #13

    jag kommer lämna besked här...

    om detta kort! //MVH 8)
    Aldrig hata. Bara Älska.

  4. #14
    Det är bara bluff och båg och någon som snor era pengar.
    Kolla stopstops sida där står det mer om det

  5. #15
    esco
    Gäst

    ..

    fake fake

  6. #16
    hejaifk
    Gäst
    stopstops adress??

  7. #17

  8. #18
    En fråga till er som kan:

    Finns det en teoretisk möjlighet att dessa "värsting"-kort, som nu den här snubben säljer, ens kan hantera det nya systemet om det skulle vara knäckt??
    Det är det jag är mest nyfiken på..

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av ballen69
    En fråga till er som kan:

    Finns det en teoretisk möjlighet att dessa "värsting"-kort, som nu den här snubben säljer, ens kan hantera det nya systemet om det skulle vara knäckt??
    Det är det jag är mest nyfiken på..
    Ja, det gör det ju. Pentakorten funkar (funkade?) ju på Canal Digital, och de körde också Conax.

    Sannolikheten att korten skulle funka *om* systemet var knäckt är rätt stor.

  10. #20
    ch2001
    Gäst
    Pentakorten utan OS är värdelös och jag tror inte den här killen klar av skriva en OS som Pentakorten gör :wink:



    jag är säker på att om ch blir knäcket vi kan använda titanium och AU

    det går använda också MII men inte AU :wink:

    glöm guld och funacard att funkar på ch igen :wink:

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Vad är en kortnasare?
    Av foh i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-30, 12:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss