Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Hur laddar man 3 filer som behövs?

  1. #1

    Hur laddar man 3 filer som behövs?

    Hej Alla!
    Jag har köpt ett M2 kort och vill bränna det med MP3.5,men jag hittade inte de 3 filer som jag har läst i guider (C_Flash.hex, C_EE prom.hex, C_EE prom.xpl).
    Det finns bara M2 program i stopstop.
    Var snäll och hjälp mig hur man kan ladda de filer.Tack så mycket för era svar,jag är nybörjare som behöver hjälp.

  2. #2
    Du behöver bara flash och eeprom, se till att du har multiprog 1.50, sätt i Phoenixläge

  3. #3
    M2 prugram på Stopstop är alt vad dubehöver. Det där Flash ock EEprom är bara till Titaniomkort

  4. #4
    tack för era svar men var snäll och förklara lite närmare, jag är nybörjare.snälla.

  5. #5
    ladda hem den svenska guiden (m2mp35swe10a.doc) från stopstop
    så kan du inte misslyckas.
    lycka till.

  6. #6
    Du skall ha en brännare såm klarar Pphoenix läge 3,58 Ladda hem M2fil med winzip dobbelklicka rutan som liknar SPÖKE då kåmmer fram PIRATEN kålla at du har rätt port sätt kortet i brännare tryck programera vänta tils det kåmmer framm OK tryck på den ta kortet ock set den i boksen .

  7. #7
    Tack så mycket för era svar.Jag ska testa nu.

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 17:30
  2. viasat laddar ner
    Av wiggen-cx i forum Viasat
    Svar: 94
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 23:02
  3. Vad behövs?
    Av redcreek i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 07:22
  4. Comhem laddar upp ny 0e med ua!
    Av Anton i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-14, 16:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss