Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Lösen

  1. #1

    Lösen

    Nu har dom lagt in ett lösen på den där omtalade upload sidan,,,men de är lösen på de me,,så de hjälper inte så mycke :shock:

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Menar du på sidan i sig eller på filen?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    när man ska extrahera MII.exe så frågar den efter lösen,,,,,,å sen kom ett lösen,,,som när man ska exrahera så frågar den efter lösen igen,,,,,,undra om dom har kul,,,,,,,,,

  4. #4
    är det slov så kommer ja bara in på de vu

    men behöver inget lösen på idiot filen mII01.04.04.zip

    så innehåller den bara guld korts filer till via

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Allt som är ute om MII just nu är bara bullshit...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    verkar så....... Trodde inte nån att det skulle komma till slutet av helgen?

  7. #7
    Vad någon tror är för mig helt ointressant, säg till om ni vet något.

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    TeamPDK sa det... Visserligen är helgen inte slut men det är bara att vänta och ta det lungt...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Skulle vara kul om man fick se lite fotboll idag bara,

    Deaaaaaas du som har varit med länge, brukar det ofta hända så här att dom kodar om? Hur lång tid är genomsnitts tiden innan dom knäcker det?

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det är olika hela tiden... Om vi tar från när kodarna började fungera igen i December så kodade dom först om i slutet på Januari/början på Februari och då bytade dom till key21 då tog det en vecka tills det fanns nya filer ute... Sen kodade dom om en gång till för drygt 2 veckor sen och då bytade dom key20 då tog det runt 12 timmar innan det fanns nya filer... Nu när dom kodade om sisst så bytade dom key21 och än så länge finns det inga filer... Så det är bara att vänta och se vad som händer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. glömt lösen
    Av deep007 i forum Dreambox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-05-07, 21:21
  2. Ftp lösen?
    Av Nemo i forum DGStation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-05, 09:38
  3. db 500s lösen
    Av bajen i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 21:32
  4. lösen
    Av bajen i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 14:31
  5. lösen ord
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-08-10, 22:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss