Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: PG snusk och Extreme sports

  1. #1

    PG snusk och Extreme sports

    Finns det någon speciell anledning till att jag får in rubbet utan dessa kanaler när jag gör en kanalsökning. Även om jag gör en manuell sökning på aktuell frekvens. Så visar de sig inte.

    Jag har en Nokia 9602 med conaxmodul

  2. #2
    Ta bårt onödiga canaler ock pröva igen!
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  3. #3
    Ja för fanken, kompisen har samma problem, har en nokia 98.... ? vi får in c+ c blå osv men inte kiosk, är det någon som kan ge en liten vägledning.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  4. #4
    har du inte upgraderad den ,så kan du får problem,men med den senaste Softvaran ,skall de fungera.,och på 9602 skall du helst har DVB 2000 på.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  5. #5
    När jag gör en automatisk kanalsökning så brukar han aldrig hitta alla.
    Särskilt inte när jag körde Viasat på den. När jag själv ställer in sökningsfrekvenserna brukar det fixa sig. Det är bara dessa två kanaler som vägrar. Jag ska testa Penas tips också ta bort lite kanaler. det här med DVB 2000 hur fungerar det . Är det bara att koppla ihop mottagaren med datorn på nåt sätt.

  6. #6
    någon som har nån lösning för jag har samma problem jag saknar extrem sport kanalen

  7. #7
    Vad hardu för motagare?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  8. #8
    Nokia 9802S

  9. #9
    När du jör en kanalsöknig kåmedet fram en ruta vardet står Kanal söknig avbruten. Om ja Töm då onödiga kanaler från kanal listan.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  10. #10
    I mitt fall berodde på att jag bara körde med 40cm parabol på canal digital. Alla kanaler kom in utan PG och extreme sports. När jag ändrade inställningen på parabolen lite så fick jag in dem men då var det någon annan kanal som blev dålig. Hursomhelst nu när jag kör med 60cm parabol så är det inga problem och jag kan tänka mig att du bör justera din parabol lite för att få in det du saknar. Eftersom de två kanalerna ligger på samma frekvens.

Liknande ämnen

  1. Vad har hänt med Extreme sports?
    Av CharlieX77 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-10-18, 16:20
  2. Apple Airport Extreme?
    Av nicko1 i forum Hårdvara
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 19:52
  3. Sky Sports Xtra
    Av joxen i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 18:27
  4. Al Jazeera Sports
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-16, 17:18
  5. AL JAZEERA SPORTS och DUBAI SPORTS ME ???
    Av Dado2002 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-06-09, 00:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss