Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Vad tycker ni om TMB då ?

  1. #1

    Vad tycker ni om TMB då ?

    The Migthy Bosom filen till titanium kort . Själv tycker jag den funkar bra den är lite seg när den switchar mellan de olika systemen men när man är inne på ett å samma system är den ju snabb som bara den. :wink:

    Ps använder TMB i en samsung 9500 via ci patchad 118/ 505
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  2. #2
    Jag har en Force 1155S. Tror du att den filen skulle funka i en av de fasta kortläsarna i den? ;-)

  3. #3
    fungera den i Samsung och Digiality,så funka den i Force med.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  4. #4
    kronblom
    den funkar kanon bra i 1155 os 1.03

  5. #5
    Färsking
    Reg.datum
    Mar 2004
    Inlägg
    19
    Tackad
    1 gånger
    Funkar suveränt i min samsung,
    Men är det någon som fått det att funka i CD mhw hyrboxar?

  6. #6
    Inte på min nokia 9310 . Men de kan ju bero på att den eventuellt går på ett annat os jag kör nu me 1,03 !!! Är det någon som kör med titanium kort på en MHV mottagare ????????
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  7. #7
    en kanske dum fråga men va e tmb???

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    Re: Vad tycker ni om TMB då ?

    Citat Ursprungligen postat av Fonzie
    The Migthy Bosom filen
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Det verkar som TMB ger kortet OS 1.06 med automatik och det vill inte min Force 1155S ha, har jag möjlighet attt ändra OS i det programmet?

  10. #10
    Jag har os 1,03 till min samsung nergradering använd cardprogger 110
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Liknande ämnen

  1. vad tycker ni?
    Av texas79 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-14, 18:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss