Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Ny kort?

  1. #1
    fozolii_Mage
    Gäst

    Ny kort?

    Tja!

    Jag har en humax 5100c box, mitt comhem kort funkar inte med den. Jag vill bestämma nytt kort, för att jag tror det är nåt konstigt med kortet. Men vet inte något bra argument för att få ut ett nyare kort från comhem.

    Har någon gjort detta eller vet ett bra argument man kan köra?
    (har ringt dem o sa)


    mvh /F_m

  2. #2
    Om det inte funkar måste du väl få ett nytt...???

  3. #3
    måste man inte uppgradera camen i den för att dom nya korten ska funka? till 4.84 eller nåt sånt.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #4
    Jo, Man måste uppgradera CA-modulen.

  5. #5
    Tiger88
    Gäst
    Jag har en Sagem och behövde inte uppgradera nogot

  6. #6

    Re: Ny kort?

    Citat Ursprungligen postat av fozolii_Mage
    Tja!

    Jag har en humax 5100c box, mitt comhem kort funkar inte med den. Jag vill bestämma nytt kort, för att jag tror det är nåt konstigt med kortet. Men vet inte något bra argument för att få ut ett nyare kort från comhem.

    Har någon gjort detta eller vet ett bra argument man kan köra?
    (har ringt dem o sa)


    mvh /F_m
    Är det inte bara att säga som det är?
    Dom måste ju vara medvetna om problemet eftersom andra har fått dom utbytta tidigare
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    stämmer 4.84 fungera med Comhem,och upgradera kan du den i en satellitmottagare,på Hotbird och Satisfaction Channel.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  8. #8
    Tiger88: Det är inga problem med Sagem eller Macab-boxarna. Det är Humaxboxarna som måste uppgraderas.
    Hjälper inte be om nytt kort, du kommer ju ändå få samma fel igen om du inte uppgraderar som sagt
    Annars om du ändå vill ha ett nytt kort, är det väll bara säga att ditt kort inte funkar och att du provat en kompis kort det det funkar bra.

  9. #9
    Ville bara säga en sak! Jag har en Humax 5200c och har comhem kort men jag har inte behövt uppgradera min box...

  10. #10
    Humax 5100C behöver inte upgraderas,men den viaccess modulen,måste vara vers. 4.84,och sen fungera originalkorten.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss