Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 23

Ämne: tro ej på badboy

  1. #1

    tro ej på badboy

    jag var och hämtade ut mitt kort i dag på morron men det kort jag fick var ett galaxi gold card och inte ett titanium kort som dom nu så stort låvade och det gold kort som jag har det fungerar inte bara så ni vet nu HÄMTA INTE UT :x för ni blir bara lurade som jag

  2. #2
    KTJ Du skall inte anklaga andra för att ljuga utan bevis.
    Han skall skicka sitt kort till comhit crew så gör som alla andra var tyst och vänta på domen.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av paco.loco
    KTJ Du skall inte anklaga andra för att ljuga utan bevis.
    Han skall skicka sitt kort till comhit crew så gör som alla andra var tyst och vänta på domen.
    men jag sitter ju här hemma med mitt bevis i handen och vi har ju beställt från samma sida jag har bevis så ge mig en adress så sänder jag mitt kort till dom admin som det berör så får dom ochså se att jag inte ljuger

  4. #4
    Det var inte meingen att låta hård. Men är så trött på alla som rackar ner på dom som vågar köpa. Ochtydligen så funkar ju badboys kort annars hade han väl aldrig skickat det till en admin på comhit :?

  5. #5
    :? En sak till, vi leker med tanken att han är från nasarna själv, han har ett fungerande kort som han skickar in, sen när crew säger att det funkar så löser alla ut sina kort och hittar Galaxy goldcard i kuverten..... Jag kanske är negativ men man blir efter allt väldigt misstänksam..... Jag tycker det borde vara fler här på forumet som talat om att dom haft fungerande kort inte bara badboy??? :?: :? :-(
    Carpe Diem

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av paco.loco
    Det var inte meingen att låta hård. Men är så trött på alla som rackar ner på dom som vågar köpa. Ochtydligen så funkar ju badboys kort annars hade han väl aldrig skickat det till en admin på comhit :?
    det är lungt jag förstår dig men när jag nu sitter med bevis . om det nu är non admin som läser detta sänd mig en adress så sänder jag mitt kort som bevis att jag inte ljuger och jag hoppas att det fins non av er som bor när eller i lule

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av erikredo
    :? En sak till, vi leker med tanken att han är från nasarna själv, han har ett fungerande kort som han skickar in, sen när crew säger att det funkar så löser alla ut sina kort och hittar Galaxy goldcard i kuverten..... Jag kanske är negativ men man blir efter allt väldigt misstänksam..... Jag tycker det borde vara fler här på forumet som talat om att dom haft fungerande kort inte bara badboy??? :?: :? :-(
    samtidigt ger han ju ut sin adress :twisted: :twisted: :twisted:
    :bh: Hör du gudfader melodin eller? :lol:

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Än så länge är det 2 som sagt att dom har fått fungerande kort... Att Badboy skulle vara nasare vet jag inget om... Han har varit med ett tag och skrivit en hel del vettiga inlägg...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    jag bor i sthlm och är en (BLATTE) hahah och har en hel del polare i norsborg ska sätta mig ner nu och ringa runt och se om non veyt vad det är för nasare...ÅTER KOMMER me svar om det finns..

    men jag skänner till en gubbe som har pukellrygg i hallunda som nasar..

    vet var han bor har varit hoss han en gång för ett par mån sen...
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av paco.loco
    Citat Ursprungligen postat av erikredo
    :? En sak till, vi leker med tanken att han är från nasarna själv, han har ett fungerande kort som han skickar in, sen när crew säger att det funkar så löser alla ut sina kort och hittar Galaxy goldcard i kuverten..... Jag kanske är negativ men man blir efter allt väldigt misstänksam..... Jag tycker det borde vara fler här på forumet som talat om att dom haft fungerande kort inte bara badboy??? :?: :? :-(
    samtidigt ger han ju ut sin adress :twisted: :twisted: :twisted:
    :bh: Hör du gudfader melodin eller? :lol:

    Intressant tanke. Men vad för typ av kort skulle han då skicka till crew som fungerar???
    Han kan ju inte gärna skicka ett kort med ComHem´s logga på. :wink:

    Och skulle det vara ett Titanium som fungerar, varför lägger de då i Gold Galaxy och sprider ett dåligt rykte, istället för att sälja fungerande Titaniumkort och tjäna storkovan??

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Svar från Badboy.
    Av Badboy i forum Com Hem
    Svar: 65
    Senaste inlägg: 2004-05-19, 14:21
  2. Badboy
    Av paco.loco i forum Com Hem
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-05-13, 18:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss