Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: ursäkta att jag frågar

  1. #1

    ursäkta att jag frågar

    men jag är extremt sugen på titanium filerna, jag åker till stugan kl11 imorgon och jag vill så gärna se gif mot aik, men jag har ej filerna, någon sa att det tar 36 timmar att få filerna till titanium, dessa 36 timmar tror jag har gått nu, jag tigger inte om filen, men det vore grymt om den kom fram innan 10 imorgon bitti.

    hälsningar matsan

  2. #2
    Det kommer altid förs till www.stopstop.ubb.cc dett är enda jälp jag kan je
    det är bara å håppas?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  3. #3
    varför inte köpa MII kort eller ta abbonemang??
    annars kan man ju alltid ringa stopstop's support nummer....!
    ....im not lost, im on adventure.....

  4. #4
    Lacrits68 vad du nu heter?
    Kom inte med såna tjafs alla vet att man kan köpa MII eller abonnera.Om man ville eller kunde göra det då hade man inte kommit till forumet eller hur?.
    Folk kommer hit för att lära sig ett o annat eller få info.
    Försök hjälpa istället lägga sån tjafs.

  5. #5

  6. #6

    Re: ursäkta att jag frågar

    Citat Ursprungligen postat av matsan
    men jag är extremt sugen på titanium filerna, jag åker till stugan kl11 imorgon och jag vill så gärna se gif mot aik, men jag har ej filerna, någon sa att det tar 36 timmar att få filerna till titanium, dessa 36 timmar tror jag har gått nu, jag tigger inte om filen, men det vore grymt om den kom fram innan 10 imorgon bitti.

    hälsningar matsan
    detta låter mer som tiggeri till mig....ALLA som har titanium är väll sugna på filerna.....vad skulle hända om ALLA som hade titanium skulle skriva att man är sugen på filerna?

    man kan väll kolla "koder/filer" och se om dom är där...är dom inte så fins dom inte.

    är man EXTREMsugen tycker jag att man kan abonera!

    (nu riskerar man att bli bannad....)

  7. #7
    Varför skulle du bli bannad! alla har väl rätt till en åsikt!!!!!!
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  8. #8
    Den här tråden har nog gjort sitt nu för klockan har ju passerat 11:00 så matsan fick nog åka till landet utan fungerande titaniumkort

    Stänger den innan det blir allmän pajkastning
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Alla har så klart rätt till sin egen åsikt... Sen hur man lägger fram det är upp till var och en...

    Denna tråden gällde Titanium filer och som dom redan är besvarat så finns det INGA filer ute och ingen vet heller när/om det kommer att komma några... Så tills det kommer filer så får ni alla sitta snällt å lungt och titta på 1-2-4
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    @lacrits68
    Du snckar om om vad som skulle hända om ALLA som har titanium kort skulle skriva ett inlägg, vad skulle hända om ALLA users började klaga på ett inlägg som du gör?? De är nämligen lika onödigt, så tänk dig dig för ;-)

Liknande ämnen

  1. Dum fråga, men jag frågar ändå?
    Av mdredfox8 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-03, 21:13
  2. Ursäkta!
    Av ambu i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-10, 07:55
  3. Ursäkta!!
    Av Last Man On Earth© i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-07, 22:42
  4. Ursäkta min okunskap?
    Av Krabba i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 11:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss