Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Skicka efter kort

  1. #1

    Skicka efter kort

    Alla borde skicka efter kort från de som säger sig ha kort på postförskott. Om man inte hämtar ut det sen, så får ju den som skickar kortet betala lite frakt. Det vore ju en kul ide

  2. #2

    ...

    gw mig adressen så gör jag de ..dom ska ha de dom SVINEN!!!

  3. #3
    Tror du at dom är dumma sen får du inkasså efter dei.l
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  4. #4
    Pena har rätt, dom debiter mycket för inte uthämtade paket, men varsågod, testa ;-)

  5. #5
    Undrar hur mycket pengar dom har gjort på den här bluffen?

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ja enkelt mattematik... Dom har 1000kr för varje kort... Och låt säga att 1000 pers har gått på det... Det är 1000x1000 = 1 000 000... Mycket pengar... Och jag vågar nästan påstå att det är fler än 1000 personer som gått på bluffen...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Nej men alltså man behöver inte betala hela summan som man "ska" ha betalt för. Jag skickar en del paket i mitt jobb som är postförskott och det är postförskottsavgiften man får betala då när paketet kommer tillbaka. Kanske bara gäller för företag, men det kan ju vara värt att kolla upp

  8. #8
    Jo men alla dom som har hämtat ut paketet har ju pröjsat 1000, det var väl det Deaaaaaas menade.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Tror du at dom är dumma sen får du inkasså efter dei.l
    Man behöver inte beställa med eget namn och adress. Fast det är ju lite taskigt mot de som inte beställt...men sådana ärenden brukar ju sluta hos polisen och där tycker jag för övrigt att alla som kränger piratkort passar.

  10. #10
    Man kan ju hitta på ett namn och adress som man beställer i och sen kolla upp någon liten håla någonstans i sverige så att det inte finns någon i det namnet där, då får dom små svinen jobba lite i onödan

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2003-12-05, 11:10
  2. Skicka tillbaka MOSC:at kort?
    Av pepzi i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-27, 22:00
  3. Au- kort efter uppgradering
    Av diva i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-12, 14:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss