Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: P...kort - vilket/vilka gäller?

  1. #1

    P...kort - vilket/vilka gäller?

    Nu när CH bytt systen sedan dec -03.

    Vet man redan nu vilket/vilka p....kort som kommer att gälla när nya filer kommer? Kommer enbart MII kunna användas elle rliknande bra och snabba kort?

    Såvitt jag erfar och vet, kommer guld och fun vara totalt värdelösa..? Vad kan man använda dessa istället för, några förslag?? Då syftar jag ju inte på "dörrstoppare", "isskrapa" eller liknande, utan mer elektroniskt?


    Väldigt tacksam för svar i detta eminenta forum.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  2. #2
    guldkorten kan du använda till o kopiera simkort om du vill ha samma abbonemang i två telefoner utan o byta kortet fram o tillbax... glöm bara inte att inte ha igång mer än en telefon sammtidigt

  3. #3
    Så de går alltså att läsa simkorten via t.ex en MP3.5 då? Med vilken pgm-vara?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    jag körde med CARDinal kiextractor men det finns säkert andra program.... sen körde jag med kissmi för att göra hexfiler som passar till guldkortet o sen va de bara o klippa o fixa lite innan man kunde börja ringa =)

  5. #5
    Man tackar, man tackar. Vill nog inte göra det, men kul o intressant att känna till om inget annat.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. vilket kort och vilket program
    Av lacrits68 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-05-13, 05:33
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-03, 20:34
  3. [LÖST] Gäller väl alla kort?
    Av Gert i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-15, 21:32
  4. [LÖST] Ny vad gäller kort/koder och så vidare
    Av D_o_6_a_N i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-02-12, 17:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss