Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: mottagare

  1. #1

    mottagare

    Hej på er!Tänkte köpa en digital-mottagare för c'''d med parabol,har nu en hyr-mottagare "grundig"föreslå nån bra som mitt M-II kort passar till!SARA

  2. #2
    köp en strong 8700,triax 354 dom kostar bara 295kr med viasat bas cd funkar bra med m2 kolla www.eklid.se m.v.h.wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  3. #3

    Hej!

    Hade tänkt mej en box utan abonemang,har redan en hyrbox från canaldigital med parabol(på stugan)Hemma har jag comhem box med abonemang.Nu tänkte jag sätta upp parabol här hemma o använda samma digitalbox hemma o på stugan,Hellst inga abonemang om det går bara m-II kort.SARA

  4. #4
    använd din grundig,den fungera bra med m2.,annas vilken billig mottagare som helst,som har inbyggt conax,om du vill bara använda ditt M2.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  5. #5

    Ja det går ju!

    Javisst går det,men då måste jag betala 99kr per månad(billigaste abonemang från canaldigital)tänkte se helt gratis med enbart M-II kortet.Är tacksam för era svar!SARA

  6. #6
    Käner du ingen som fått en mottagare från Vi*sat efter systembytet? Jag fick min farsas gamla Triax, och kan nu skicka tillbaka hyrmottagaren till CD. En begagnad Conax-modul fick jag iofs köpa, men det var det värt. Annonsera på blocket.se efter en begagnad tex......helst med färdig conax.

    Mvh Matte 8)

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    köp en Samsung DSR 9500A Via CI dom är bra :smile:
    Dreambox

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    eller om du ska slå på stort så är den här bra Digiality VC-CI 304 med 120 gig hårddisc finns även utan den heter Digiality VC-CI 204

    alla tre finns på http://www.satellitproffsen.com :smile:
    Dreambox

Liknande ämnen

  1. Mottagare
    Av einar i forum Övriga mottagare
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-10-26, 13:31
  2. cd mottagare
    Av jang i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-13, 12:49
  3. Vad är det för mottagare ?
    Av Lacariuz i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-02, 18:34
  4. Mottagare
    Av Jottelon i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-01, 22:44
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-03, 09:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss