Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: några frågor..

  1. #1

    några frågor..

    elu!..som jag förstått så funkar det att köra canal digital med piratkort..har tänkt byta till canal digital istället för boxer eftersom det går att köra pirat...

    Vilken dekoder ska man ha till canal digital om man vill köra pirat samt vilket kort är det som funkar? och vilka kanaler kan man se då?

  2. #2
    Vilken brännare och kort du ska köpa stå det mer om i http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=12838

    Själv har jag en force 1155s motagare som jag är rätt nöjd med.

  3. #3
    tack..läste att man inte vet om det blir likadant med cd som det är med boxer, svart i rutan alltså..än så länge så funkar väl koderna, men hur ser framtiden ut? lutar det åt att cd byter system eller nått sånt? skulle va jobbigt om lägger ut en massa pengar sen blire likadant som med boxer...med andra ord, tror ni det är värt att byta till cd?

  4. #4
    Avvakta tills nästa kodbyte sker på CD, först då vet vi om korten överlever.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    har hört att det kommer att hända nåt 13e september

    vad vet jag inte
    bara att jag inte skulle köpa fler m2 kort utifall byte var på g

  6. #6
    då äre väl bara vänta o se då som gäller...

Liknande ämnen

  1. några frågor
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-06-14, 12:01
  2. Några frågor om viasat abb
    Av J15 i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-27, 11:17
  3. några frågor
    Av blixten i forum Övriga mottagare
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2004-10-26, 13:28
  4. Några M2 frågor
    Av KikkomaN i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-01, 19:04

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss