Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: kan man köpa loss sin box?

  1. #1

    kan man köpa loss sin box?

    från com hem?

    isåfall,är det vettigt o göra det.......era åsikter tack.
    tack för all hjälp

  2. #2
    vet inte om du kan köpa loss din box, men dom säljer likadana boxar nu hos com hem för 995:-, eftersom köpboxarna tagit slut och dom bestämt att inte göra några mer av den modellen utan ta fram en ny... jag skulle avaktat på den nya, men vad vet jag den kanske också är kass :P

  3. #3
    De bästa vore kanske att ringa dem och få klara (????) besked?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    De bästa vore kanske att ringa dem och få klara (????) besked?

    helt sant,men vill gärna höra era åsikter förutom säljarnas på comhem! kan ju va nån ny bättre box på g.

    Och om det är värt prismässigt osv...
    tack för all hjälp

  5. #5
    När jag varit i kontakt med dom har dom varit väldigt bestämda att man måste skicka tillbaks hyr-boxen.

    Jag tycker du tar kontakt med dom där människorna. Om dom får in nån ny box kan den ju inte vara sämre än det som finns nu :wink: .

  6. #6
    hörde rykten om den nya boxen nyligen, tydligen ska det vara en riktigt liten box, mindre än den förra köpboxen. Gjord av Humax, har En scartutgång, en digitalutgång(som funkar! :P) och en ingång för antenn+utgång. Ingen display där heller och den ska tydligen vara silverfärgad men ska vara Mycket snabbare än dom som finns nu. Är inte säker med tror inte heller att den har någon analog tuner, vilket är riktigt kasst enligt mig. Kommer nog om 1-2 månader vad jag förstod.
    Jag skulle satsat på dom boxarna som finns nu, för jag prioriterar analoga tunern.

  7. #7
    Boxarna blir ju bättre och bättre samt snyggare med fler funktioner för varje ny box kan man säga. Dessvärre är det väl så, att det även KAN bli svårare att stoppa in ett P-kort och få det att funka då de är nya.
    Mina funderingar bygger på att det ju oftast kommer koder till boxar som finns mest på marknaden, vilka det nu är. Nya boxar KAN ju ha en osäker funktion.

    Men man kan ju inte så noga veta..
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  8. #8
    Den box du får köpa är mindre och snabbare. Sen kan man inte få kanalerna som man har från tv:n att visas genom boxen. Alltså bara kanalerna man har på kortet kan visas genom boxen ..
    "KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER"

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Inlägg
    138
    När jag pratade (via mail) med CH så sa killen att dom tar fram nya boxar. Han sa att dom iaf skulle ha minst två nya att erbjuda men visste inte när. Han viste inte heller om vi som hyr ska få byta kostnadsfritt.
    Inte mycket dom vet på CH...

  10. #10
    funderar på att köpa box men alla dessa rykten om nya boxar som ska komma får mig att avvakta..

    kan inte boxj******* komma någon gång..

Liknande ämnen

  1. Var köpa?
    Av stalior i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 22:04
  2. köpa gps
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 09:43
  3. [LÖST] Vad ska man köpa?
    Av $k8ir8 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-22, 13:56
  4. [LÖST] Köp loss din gamla dekoder för 295:-
    Av saabanders i forum Com Hem
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2004-01-03, 08:44
  5. Köpa loss min Sagem ???
    Av felixius i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 18:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss