Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: TV3 försvinner, vad händer sen?

  1. #1
    Färsking
    Reg.datum
    Oct 2004
    Inlägg
    2

    TV3 försvinner, vad händer sen?

    Hej!

    Är ny i detta forum så jag ber om ursäkt ifall min fråga är gammal och besvara reda 100 gånger. Hur som helst...

    Jag har tänkt att införskaffa en boxer till mitt hus då detta alternativ verkar vara det enda som ger både kanal 5 och tv3, vilket är mina krav. Problemet är att tv3 försvinner även från boxer den sista januari. Finns några teorier här på forumet vad som kommer att hända då, dvs kommer boxer att ta ut en extra avgift för att få tv3 eller kommer den försvinna helt och håller från deras utbud? Tråkigt våre att behöva ha 2 olika abbonemang för att kunna köra dessa 2 kanal.

    Tacksam för era funderingar.

  2. #2
    Har du annat abb. hos CANAL PLUS ? i så fall du får tillgång till tv3 , tv 8 och ztv utan extra kosnat fram till 31/1-05.(enlig CANAL+), annars får du de 3 kanaler hos VIASAT med cirka 99kr/mån. :-(

  3. #3
    Vad säger du!!? Försviner TV3 första januari? vart läste du det?

  4. #4
    Färsking
    Reg.datum
    Oct 2004
    Inlägg
    2
    Citat Ursprungligen postat av ptolemy
    Vad säger du!!? Försviner TV3 första januari? vart läste du det?
    Inklipp från www.boxer.se

    "From den 8/9 -04 t.o.m. den 31/1 -05, kommer Boxers alla kunder få tillgång till TV3, ZTV och (TV8) utan extra kostnad. Denna rätt är tidsbegränsad och upphör automatiskt den 1/2 -05"

    Så som det är sagt verkar ingen veta vad som kommer att hände därefter vid dagsläget.

  5. #5

    kanal 3

    :twisted: tv 3 kommer inte att släckas från boxer föräns 1/5-04 efter det går det att endast abbonera på 3,8,z-tv hos boxer.........

  6. #6
    Det är nog skillnad på att försvinna och blir något man får betala för.

    Jag slår vad om att TV3 kommer att finnas i marknäte i någon form även till våren. De är väl inte hur korkade som helst.
    :-)
    maja
    ------------------------------------
    DM-7000S, Gemini 107 i flash, HDD via NFS, 1W, 13E, 19.2E

  7. #7
    tv3 kommer garanterat att finnas kvar i boxersystemet men deras prelimenära släckning är tidsbestämd...... klar att dom är dumma om dom skulle backa ur boxer... men det har ju skett förut så varför inte en gång till ?????????? :twisted:

  8. #8

    Re: kanal 3

    Citat Ursprungligen postat av carpen
    :twisted: tv 3 kommer inte att släckas från boxer föräns 1/5-04 efter det går det att endast abbonera på 3,8,z-tv hos boxer.........
    Har inte 1/5-04 varit redan, här hos mig är det iaf 7/10-04 idag.

  9. #9
    Viasat kommer att sluta sända Digitalt Mark-Tv
    Uppringd av Viasat försäljare
    där dom sa att Viasat kommer att släcka dom Digitala sändningarna i Marknätet under Februari -05 och erbjuder kunderna en satellitbox!
    :evil: :evil: :evil:
    Framtidens datorer kommer knappast att väga mer än ett och ett halvt ton. -- Popular Mechanics, 1949

  10. #10
    Jag är skeptisk. Så klart en säljare vill sälja. De jobbar säjkert mot provision.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Liknande ämnen

  1. vad är det som händer???
    Av lalle86 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 13:57
  2. Vad händer?
    Av gson i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-16, 18:25
  3. Vad är det som händer ???
    Av plyne i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-30, 13:42
  4. Vad händer
    Av oymmot i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-26, 17:35
  5. Vad händer?
    Av bisterfinnen i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-09, 20:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss