Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Sammy lösningar??Papagen??

  1. #1

    Sammy lösningar??Papagen??

    Ni som kör med sammy 9500 via den gammla patchbara.Vad kör ni för filer på den ?Jag kör guldkort och papagen..Finns det fler varianter förutom M2..?..Sedan så undrar jag om Ni inte kan lägga in papagen koderna i era kodavdelning också..Hälsis jag mirage..

  2. #2
    Förstår ej riktig vad du menar !

  3. #3
    Jo kör man med sammy 9500 via ci utan A..Så kan man patcha den och lägga i guldkort...http://free-bj.htnet.hr/papagen/files/...På den länken finns EMU fil som man patchar sammy med så får man allt som M2 har och lite till..Det är så jag kan köra.Undrar bara hur andra kör eller om det finns andra patchmöjligheter förutom Papagen ram files...

  4. #4
    Jag kör på samma sätt som du! Fungerar utmärkt!

  5. #5
    jepp, du kan köra in EMU på den, inga problem, vad har du för loader/laddare i den ?
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  6. #6
    ähh, nu rammlla slanten ner, förutom EMU finns väl Titanium med "the Mighty bossom" fil.. den fungerar precis som emulatorn. klarar flera system via conax. jag kör på den även på sammy emu samtidigt.

    BB AIO lr va de heter samma sak fast inge conax tror jag ? .. silvercard tror jag man kör då..
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  7. #7
    Jag håller på att fixa min sammy så att kan titta CD + lite till utan ett enda kort :wink: ( experiment på går - har inget kunskapet för ) , ska meddela resultat sedan , eller någon redan kan ? :?:

  8. #8
    Sammy emu funkar kanon, jag har kört den sen i maj på min sammy, nu har jag uppdaterat till emu 4.7 och en ram bin fil som kodar av både viaccess, conax, irendro mm.mm, nu har dom tyvärr stängt zappafree sidan, där fanns tidigare alla program du behövde för att fixa detta.

  9. #9
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    24
    på denna sida finns alla emu samt mycket annat matnyttigt till sammyboxarna

    http://www.sammyfilez.com/

  10. #10
    mycke bra sida för oss sammy ägare.

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-03, 17:13
  2. Lista på IP-TV lösningar?
    Av d98rolb i forum IP-TV
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-24, 23:00
  3. Död sammy
    Av triax i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 00:01
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-26, 08:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss