Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Hej, jag skulle behöva er hjälp med att tyda felmeddelande..

  1. #1

    Hej, jag skulle behöva er hjälp med att tyda felmeddelande..

    Jag har införskaffat Smartmouse USB. Jag har installerat med USB kabel som medföljde... Lampan lyser grön på programmeraren. När jag laddar hem fil och trycker på spöket så kommer detta upp:

    "Component ´MSCOMCTL.OCX´ or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid"

    Jag har laddat hem filer från både StopStop och Comhit... Jag är rookie på detta och behöver er hjälp... MII kort jag ska bränna.

    Jag har även kört MP Test som verkade ok...

  2. #2
    Du saknar bla MSCOMCTL.OCX på din PC, sök på tex google efter filerna och lägg dom i system32 katalogen
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Aiit, funkar nu. Tackar :smile:

  4. #4
    @ T-bird

    Ni borde ha en FAQ som tar upp dessa vanliga frågor, eftersom folk inte använder sökfunktionen
    VU+

  5. #5
    Jag vet :wink:

    Och tänk om alla skulle läsa den också :lol: :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    gigantisk länk mitt i portalen ..
    VU+

Liknande ämnen

  1. Skulle behöva lite hjälp..
    Av hakank i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-09, 12:29
  2. Jag skulle behöva hjälp med scriptet till m2
    Av Keano i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-05-19, 18:00
  3. Jag skulle behöva lite snabb hjälp...
    Av lasseman i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-09-18, 17:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss