Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Vad behöver jag för att kunna använda piratkort?

  1. #1

    Vad behöver jag för att kunna använda piratkort?

    Hejsan!
    Jag bor i en lägenhet med COM-HEM, vilket jag hatar eftersom man inte kan köra med piratkort med dom. Jaja, men för att jag ska kunna få in alla betalkanaler gratis så måste jag, antar jag, skaffa ett annat abbonemang, så som kanske Canadigital? Måste jag skaffa nått med en parabol?

    Kan någon vänlig själ skriva ner lite olika alternativ för mig, eller länka till nått ställe där jag kan läsa skulle jag vara evigt tacksam.

    Mvh
    Johan Sandberg

  2. #2
    Alternativ:

    1. Betala till ComHem.
    2. Hitta någon att dela kostnaderna med, och kör cardsharing.
    3. Sätt upp en parabol, skaffa mottagare och kör Canal Digital gratis så länge det går. Får dock vara beredd att programmera om kortet titt som tätt.

  3. #3
    Okej, tack för svaren. Men om jag hoppar på alternativ 3 att skaffa parabol. Om jag då köper mig en brännare eller skickar kortet till en polare som har en så kan jag köra så? Eller ogillar com-hem att man drar upp en parabol utan anledning sådär? Vad för sorts abbonemang skulle passa om jag ska köra med pirat då?

    Mvh
    Johan Sandberg

  4. #4
    Parabol mot söder! har du möjlighet till det och värdens tillstånd, alt osynligt på balkongen, så visst tuta och kör, enklare att du skaffar en egen bränare mp 3.06 usb ca: 700:-sek hos AD- teknik + kort M2 och ett titankort ifall att.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av sandberg112
    Eller ogillar com-hem att man drar upp en parabol utan anledning sådär?

    Mvh
    Johan Sandberg
    Bara för att du bor i ett ComHem-hus är du ju inte tvingad till att nyttja deras tjänster.
    Den dagen de börjar motsäga sig att du sätter upp en parabol, då ska jag ta ett snack med dem. :wink: :wink:

    Sen att din bovärd kanske opponerar sig är ju en annan femma.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Samoth
    att du skaffar en egen bränare mp 3.06 usb ca: 700:-sek hos AD- teknik + kort M2 och ett titankort ifall att.
    Jag är som sagt ny inom detta område, vad är kort M2 och ett titankort?
    Vad kostar dessa prylar?

    Mvh
    Johan Sandberg

  7. #7
    Herr Sandberg! det du frågar om finns minst 100456 ggr besvarat, använd gärna sökfunktionen, skriv typ var köper jag m2 kort, och ja se...massa svar genast http://www.comhit.net/viewtopic.php?...=vad+kostar+m2 :idea:
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Liknande ämnen

  1. Enforcer för att kunna flasha DM600
    Av richard_roe i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 20:23
  2. Kanal 9 ska kunna ses av alla.
    Av mangez_79 i forum Com Hem
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 00:24
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 10:41
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-17, 19:08
  5. Borde man inte kunna...
    Av -Raz0r- i forum Viasat
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-04-06, 12:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss