Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Basic Card (är dom helt ute ur leken...)?

  1. #1

    Basic Card (är dom helt ute ur leken...)?

    Tjenixen! :smile:
    Har ett BC som jag med glädje och viss sorg använt under en längre tid till CD i min Force-mottagare. På senare tid har det ju varit ganska så lång väntetid på nya filer när CD kodat om sitt utbud. Jag har haft speciellt svårt att få tag på filer till mitt BC. Till MII korten verkar det ju dyka upp filer rätt så snabbt, men det är värre till BC...VARFÖR?

    Skulle verklgen uppskatta om någon kunnig inom området kunde reda ut begreppen och tekniken för mig....skall man satsa på ett MII istället eller är det lika svårt med uppdateringar där?

    MVH
    //Sprutan

  2. #2
    Bara man har koder så går det bra det är bara att göra filer med
    MegaPicBCEditor

  3. #3
    Genom lite sökningar så skulle du ha fått svar, men här kommer det:

    Tidigare har MII-filer kommit nästan omedelbart, medans filer till BC och Titanium kommit först efter att koderna blivit publika.

    Som det ser ut idag så fungerar ingen av dessa, så mitt tips blir att du inte ska köpa något MII förrens de kan skramla fram lite filer till dem.

  4. #4
    Helt rätt.

    Finns ingen anledning att handla nått idag.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Det har bara hänt EN enda gång att BC-filerna kommit före MII, vad jag vet (2004, minns inte när). Så det är verkligen väldigt sällsynt att MII inte kom före alla andra ÅR 2004..
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. basic card
    Av steven76 i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-04-07, 13:14
  2. Basic Card??
    Av Svenljungaz i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-04, 17:01
  3. Basic card
    Av pajan i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-15, 14:03
  4. basic card
    Av blomman i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-27, 16:55
  5. [LÖST] Basic card
    Av Brutus i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-12, 17:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss