Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: USB DVD-ROM med bärbar

  1. #1

    USB DVD-ROM med bärbar

    Hejsan, har ett problem, försöker bränna ett spel men det finns inget crack till så det enda sättet att det funkar är om man kopplar ur sina DVD-ROM/RW och har en USB DVD och kör på den. Jag undrar om man kan koppla en Bärbar data till min dator och använda DVD-ROMEN som den har. Tacksam för svar.

  2. #2

    Re: USB DVD-ROM med bärbar

    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Hejsan, har ett problem, försöker bränna ett spel men det finns inget crack till så det enda sättet att det funkar är om man kopplar ur sina DVD-ROM/RW och har en USB DVD och kör på den. Jag undrar om man kan koppla en Bärbar data till min dator och använda DVD-ROMEN som den har. Tacksam för svar.
    Det vore ju bra om du talat om vilket spel du har problem med, dom flesta kopieringsskydd brukar leta efter Orginal skivan då hjälper det knappast att använda USB dvd eller :?: kan ju ha missat något :shock:

  3. #3
    Splinter Cell Chaos Theory

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Splinter Cell Chaos Theory
    Aha då får du gå in på gamecopyworld.com när du kommit in får du söka på splinter cell i en ruta till höger, efter att ha klickat på en länk så letar du upp och klickar på en länk till "splinter cell 3: Chaos theory" (länken finns en bit ner på sidan ) på den sidan står hur du ska göra.

    Lycka till

  5. #5
    Det står att man behöver en USB 2.0 DVD-ROM/RW o jag har en bärbar som har det, kan jag koppla den till min dator och använda DVD-Romen som extern DVD.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Det står att man behöver en USB 2.0 DVD-ROM/RW o jag har en bärbar som har det, kan jag koppla den till min dator och använda DVD-Romen som extern DVD.
    Jag vet inte hur det skulle kunna fungera du måste fortfarande lura programet att du har orginalskivan med något fakat program eller crack :?:
    På gamecopyworld står det inget sånt :
    Efter full installation ska du ta bort cd- och dvd-erna med StarForce Nightmare sen montera en mini-image SCCT.MDS (med detta lurar du programet att du har org.skivan) i Daemon Tools sen ska det funka.
    Nu har jag inte själv programet så jag kan inte testa .

Liknande ämnen

  1. Minne till en bärbar
    Av L_C i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 16:48
  2. Ram minne på bärbar
    Av Znocko i forum Hårdvara
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 20:28
  3. Acer bärbar?
    Av Nicepoz i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 21:14
  4. Formatera och bygga upp en bärbar PC
    Av folke i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 16:27
  5. Bärbar dator
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 16:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss