Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Astra hotbird?

  1. #11
    Vafan, jag har väl inte klankat ner på andra. Det är ju bara inte du som tål nåt...
    Dessutom försöker jag inte vara nån jävla bror duktig som du så käckt uttrycker dig...Jag tycker det bara är trist att man inte kan skriva saker som det är och jag tänker fanimig använda min rätt att säga vad jag vill likväl som du får använda ditt tangentbord och spotta galla...
    Sen att du önskar att vara moderator är väl nån undertryckt instinkt att "jag har rätt du har fel" inställning/attityd. Men som sagt tidigare, Jag bryr mig mycket...

    Tänker inte sitta och ödsla mer tid på denna skit... Grejjen är ju bara att jag tycker att man ska uttrycka sig på ett klart och tydligt sätt.

    (Edit: tog bort dumt inlägg då jag inte gillar att skriva idioti som mitt inlägg var...)

    Jag har f.ö. inte emot ngn på detta forum och är bara här för att hjälpa och få hjälp.

    Som sagt tänker inte ödsla ngn tid på att argumentera varför jag tycker det är smart att skriva vad man menar...

    MVH soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  2. #12
    Jag är redan mod

    mvh humlan.

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Eftersom Du verkar kunna så mycket, då bör Du klara av å rätta till dina egna felaktiga uppgiter, ang satelliter å positioner. Om nu allt måste va så perfekt.

    mvh humlan.
    Ingen gillar ett troll men jag antar att du vet det om du nu är moderator på ett annat forum... :roll:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #14
    Jodå, jag är mod hos digtalsat.se å supportar mest på Dreambox avd, men skriver även en del på andra ställen. Självklart har hjälp av många duktiga medarbeter, för utan dom skulle inget fungera alls. Dreambox har nu vuxit sig så megastort, att dä ä omöjligt att inte använda sig av den hjälp som finns att få.

    mvh humlan.

  5. #15
    Vilket gnäll det blev på min enkla fråga!
    Jag menade ju positionerna 19 och 13 grader Öst.
    Min fråga var bara var de kanalerna ligger som det finns filer till
    i detta forum och om några av filerna fungerar?
    Borde få lite tid under semestern för att testa.

    Folk som gillar att märka ord finns det överallt / Sabbe

  6. #16
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    menar du vilken frekvens dom ligger på eller vilken satellit?

    TPS på hotbird 13 grader öst finns det filer till. Det är en del kvalitets kanaler där.

    astra behöver du nästan inte bry dig om finns inget specielt där just nu.

    annars har astra 2 (eurobird) 28,2 och 28,5 (tars med samma lnb) en del bra fria kanaler så som reality channel och The horror channel finns även wresling channel om du gillar det.

    så om jag skulle va dig så skulle jag ta eurobird och hotbird :wink:
    Dreambox

  7. #17
    helt riktigt Astra 2 och Hotbird,där finns ca 200 fria kanaler,sen om du har ett Dragon Modul med Predator 312,så får du in de mesta på Hotbird,ex. TPS och Multivision.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. ASTRA & HOTBIRD
    Av bajen i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-19, 18:51
  2. ASTRA & HOTBIRD
    Av bajen i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-06-16, 20:23
  3. HOTBIRD 13.0E och ASTRA 19.2E
    Av Patrik.E i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-29, 22:48
  4. Astra-HotBird
    Av patrickp i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-03, 18:59
  5. Astra och hotbird
    Av pnilz i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-15, 15:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss