Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Återskapa raderade filer

  1. #1

    Återskapa raderade filer

    Jag försöker att hitta något program som kan återskapa raderade filer. Finns det någon som vet något bra program som kan återskapa filer som man har slängt i papperskorgen och sedan tagit bort den där ifrån?

    //ZYZ

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Active File Recovery funkar bra...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Det som jag testat är Easy Recovery Pro, med utmärkt resultat
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Eller SUPER PROGGET "Get Data Back" som oftast kan ordna tillbaka ALLT å lite till. Har man t.ex redigerat en bild, så hittar progget ofta ett antal varianter av den bild Du råkat radera . En formaterad HD är heller inget problem att återskapa, eller att plocka fram det mesta på den, aven sen ett nytt OP inst på densamma. Har själv erfarenhet av det senare på grabbens PC, efter att han glömt att ta backup på en massa foton.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Inlägg
    154
    Tackad
    1 gånger
    Testade GetDataBack på en omformaterad HD igår.

    Fick tillbaka alla foton som jag glömde spara.

    Kanonbra..

  6. #6
    Hur är det med cd-skivor?

    Får några år sedan brännde jag backup på cd-rw skivor men glömde att göra en ordentlig tömmning ("formattering") av cd-rw skivorna.
    Brännarprogrammet brännde och allt såg bra ut (även disk-strukturen). Så jag formatterade om datorn. Men när jag skulle ha tillbaka allting ifrån cd-skivorna så var det mindre lyckat.Den verkar läsa fel sektorer. All data var helt galen. Har försökt med olika program, men hittar inget bra.

Liknande ämnen

  1. Au-filer
    Av fred_via_sv i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-04, 17:44
  2. SSH Filer
    Av bomm i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-03-28, 21:26
  3. AU-filer
    Av fredriko89 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 22:24
  4. filer
    Av blyssen i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-25, 16:22
  5. [LÖST] Filer
    Av hajenhajen i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-09-23, 14:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss