Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Vad ska jag ha? Newbie!

  1. #1

    Vad ska jag ha? Newbie!

    Jag behöver någonting så att jag kan se på FotbollsVM i sommar i min sommarstuga. Vad är det bästa och billigaste alternativet för mig då? Parabol är enda lösningen men vilken typ ska jag ha?

    /tackar på förhand marcus

  2. #2
    Är det SVT och 4an som delar på det?

    Om inget sänds i 4+ så fungerar det med Viasats Baspaket annars måste du ta CDs lokalpack
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    men vad exakt ska jag ha? Ska jag köpa något grundpaket med parabol och mottagare eller ska jag köpa separata grejer? Vad blir bäst?

  4. #4
    Exakt detta:
    Ta ett abb. hos Canal Digital, så är du garanterad alla Sveriges matcher plus åttondels-kvarts- semi- och finalmatchen! (säkert en del andra också).
    Box brukar man kunna få för en spottstyver....nästan gratis, men jag skulle rekommendera Comboboxen, den har det du behöver och är snabb...

    Som sagt...exakt detta... 8)
    Eller nåt annat.....

Liknande ämnen

  1. newbie need help in purchases
    Av lacrits68 i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-01, 17:38
  2. Newbie :(
    Av Sphinxen i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 09:31
  3. [LÖST] Total Newbie
    Av Jeppe i forum Övrigt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2002-12-05, 17:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss