Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Problem med Viasat

  1. #1

    Problem med Viasat

    Jag tog ett Viasat guld abb. i början av September,och blev erbjuden en DVD/VHS spelare om jag installerade parabolen själv,vilket jag gjorde.
    Efter ca 2 mån. ringde jag upp dom och undrade var spelaren var,dom sa att den skulle skickas om ca 2 veckor.
    I mitten av November tog jag ny kontakt,och fick svaret att den skickas i slutet av den veckan.
    För ett par dagar sedan mailade jag dom igen,utan svar :x
    Hur seriösa är dom egentligen :?:
    Funderar på att byta till CD, och skicka tillbaka kort och box.Skålen kan jag tänka mig montera ner om jag får en DVD/VHS spelare för besväret :wink:
    Är det fler som råkat ut för detta svammel från Viasat :?:

  2. #2
    ta kontakt med försäljnings chefen.då löserdet sig snart
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  3. #3
    Jag har oxå haft vissa kommunikationsproblem med viasat. Men gör som reidarberge sa.. Det funkar..
    Nokia 9902 + Combobox + Thomson.

    CD - Abb.
    Via - Abb.

  4. #4
    Hade tekniska probblems själv,försökte allt,enda de kunde var staplande svenska med grov brytning av estniska.Fick ta i med HÅRDHANSKARNA till slut Men det löste sig sen ja snacka med innpårtören här i Finland.

  5. #5

    Re: Problem med Viasat

    Citat Ursprungligen postat av Dynamit Harry
    Jag tog ett Viasat guld abb. i början av September,och blev erbjuden en DVD/VHS spelare om jag installerade parabolen själv,vilket jag gjorde.
    Efter ca 2 mån. ringde jag upp dom och undrade var spelaren var,dom sa att den skulle skickas om ca 2 veckor.
    I mitten av November tog jag ny kontakt,och fick svaret att den skickas i slutet av den veckan.
    För ett par dagar sedan mailade jag dom igen,utan svar :x
    Hur seriösa är dom egentligen :?:
    Funderar på att byta till CD, och skicka tillbaka kort och box.Skålen kan jag tänka mig montera ner om jag får en DVD/VHS spelare för besväret :wink:
    Är det fler som råkat ut för detta svammel från Viasat :?:

    Gå in till stället där du köpte grejerna. Det är dom som ska dela ut din "Bonus".

  6. #6
    det är viasat som skickar ut bonusen
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  7. #7
    Men ståd det på kontraktet du skrev under eller?var det bara muntlig!

  8. #8

    Det hände något

    Strax före jul skramlade det till i postlådan,och ner damp en lapp att jag har ett paket på konsum.Äntligen tänkte jag och hämtade ut paketet från viasat.Men det visade sig vara något helt annat än en DVD/VHS spelare.Det blev en microstereo med DVD funktion :? ,inget jag behövde,men orkar inte bråka med viasat mer.
    Jag lyckades byta bort den mot en slö gammal 9902:a med hårddisk :smile:

Liknande ämnen

  1. viasat problem
    Av wiggen-cx i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-08-24, 11:58
  2. Problem Viasat
    Av mike44 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 21:48
  3. Viasat problem
    Av Bingoberra i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-15, 15:20
  4. Viasat-problem?
    Av Legolas i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2002-11-08, 23:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss