Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Problem med nya C+

  1. #1

    Problem med nya C+

    Idag har alltså Canal+ ändrat om, jag har fått in alla kanalerna på min kanallista hos Comhem. Men just nu verkar bara Canal+Mix funka, alla andra kanalerna får jag bara upp att jag inte har åtkomst. Vad kan detta bero på? Har inte CH öppnat upp alla kanalerna ännu eller har de gjort bort sig igen?

  2. #2

    Re: Problem med nya C+

    Citat Ursprungligen postat av saberhagen83
    Idag har alltså Canal+ ändrat om, jag har fått in alla kanalerna på min kanallista hos Comhem. Men just nu verkar bara Canal+Mix funka, alla andra kanalerna får jag bara upp att jag inte har åtkomst. Vad kan detta bero på? Har inte CH öppnat upp alla kanalerna ännu eller har de gjort bort sig igen?
    Samma problem för mig.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    123
    Tackad
    3 gånger

    comhem

    Hej
    På comhem´s hemsidan står det att dom har problem med canal +
    mvh pazante

  4. #4
    Tack pazante! Stod inget innan idag när jag kollade. Då får man hoppas de fixar det snart.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Inlägg
    162
    Tackad
    2 gånger
    Har dom fortfarande problem med C+? jag kan se Canal+ MIX men inga andra.
    Hittar inte sidan på comhem som har info.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss