Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Ny mjukvara Pace !

  1. #1

    Ny mjukvara Pace !

    " Gick ej att skriva svar i tidigare topic "

    *trevligt* tack för den informationen om ny mjukvara !

    har gjort precis som man skulle , ryckte ur strömen och i med den igen , men ingen ny mjukvara :-(

    *hjälp*

  2. #2
    har du gjort riktigt så kan du göra favoritlistor och köra med 4 lmb.då får du in alla fria kanaler på astra-hotbird.
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    har du gjort riktigt så kan du göra favoritlistor och köra med 4 lmb.då får du in alla fria kanaler på astra-hotbird.
    ska ju bara behövas att man kopplar bort strömmen och sedan i med den igen ,
    och sedan ska ju den nya tankas hem , men det tankas inte hem någon ny :-(

  4. #4
    stäng av strömmen i med den igen då det lyser 4 lampor på boxen tryck på standby,pil upp,pil ner,stand by då kommer sw att tankas ner
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    stäng av strömmen i med den igen då det lyser 4 lampor på boxen tryck på standby,pil upp,pil ner,stand by då kommer sw att tankas ner
    Tack för hjälpen det funkade !

    EDIT!: hhmm märkt av ett jobbigt fel sedan jag installerade den nya mjukvaran ,
    ibland när jag väljer bland kanalerna jag har i min favoritlista så stänger boxen av
    sig och startar om , precis som jag skulle tagit bort strömmen :-( några fler som märkt det ?

  6. #6
    gör en resest meny,grundinställning när boxen börjar kanalsökning ryck ur sladden,vänta några sekunder i med den igen sen kan du fortsätta inställningen och söka klart kanaler du har gjort en resest.
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  7. #7
    om jag gjorde rätt så hjälpte det inte , den jävlas då och
    då även när jag inte byter kanal utan hux flux kan den
    slå av sig själv när jag inte gjort någonting ...

    ja ja tack i alla fall . :-)

    hoppas att viasat kan hjälpa mig ..

  8. #8
    Har samma problem..Den slår av sig själv emellanåt.Den startar även om när man stegar upp i kanalerna börjar om på kanal 1.............

  9. #9
    vissa pace förlorar kontakten med satten på viasat säger dom att de inte har något med boxen att göra det är abbonentens box.har dom skickat ut en mjukvara som har gjort boxen obrukbar så är det inte deras fel..hur resoner dom på viaskatt?
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    vissa pace förlorar kontakten med satten på viasat säger dom att de inte har något med boxen att göra det är abbonentens box.har dom skickat ut en mjukvara som har gjort boxen obrukbar så är det inte deras fel..hur resoner dom på viaskatt?
    Ja det kan man verkligen fråga sig , hur som helst är dom skyldiga att ge minst 1års garanti .
    så då är det ju upp till dom att fixa så att den funkar eller skicka en ny box . tycker man ju ...

    * nu har min inte gjort så på 2dagar så den kanske har slutat bråka .....

Liknande ämnen

  1. pace 460
    Av isso38 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 09:38
  2. ny mjukvara till pace
    Av reidarberge i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 14:15
  3. Pace DS-420
    Av Wildcat i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-03, 11:07
  4. Pace DS 420
    Av sarik i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-18, 17:20
  5. Pace
    Av bson i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-05, 09:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss