Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: ny digitalbox med hårddisk?

  1. #1

    ny digitalbox med hårddisk?

    Jag är helt okunnig om digitalboxar men har sedan många år hyrt en Grundig digitalbox med familjepaketet från Kanal Digital. Dock är jag inne på min tredje box och jag är väldigt missnöjd med nästan allt kring boxen.

    Det jag är missnöjd med är att:

    *Det bara går att köra komposit till projektor.

    *Det bara går att köra komposit för ljudet. Det är med andra ord för få utgångar!

    *Det är en fördröjning på cirka 10 sekunder om jag vill se vad det är för program på en annan kanal, dvs den är väldigt långsam.

    *Den låser sig ibland, ungefär 1-2 ggr i veckan. Efter detta har inträffat går det endast att höja och sänka ljudet med följden att boxen måste startas om!

    Jag skulle alltså vilja köpa en ny digitalbox och då gärna med hårddisk men vet inte riktigt vilken eller vad jag skall titta efter. Är det någon som har insikt i boxarna som kan ge förslag på vad det är jag behöver? Jag är osäker på prisklassen men jag ser ganska mycket på TV så jag betalar hellre lite mer och blir nöjd, samtidigt som den inte får vara löjligt dyr!

    Slutligen, kanske en löjlig fråga, men är det stor skillnad på hyrboxarna, ex. Grundig och en nyare köpt box och i så fall vad är skillnaden?

  2. #2
    De märks att du har registrerat dig i dag..utan att söka.

    Leta efter dreambox så blir du nog nöjd.

Liknande ämnen

  1. Digitalbox
    Av orjlin i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 21:11
  2. Digitalbox med hårddisk?
    Av bipen i forum Övriga mottagare
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 15:46
  3. Digitalbox köp
    Av Kimze i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 13:27
  4. digitalbox köp
    Av kallekula_360 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-04-18, 19:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss