Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Vad är Dcc

  1. #1

    Vad är Dcc

    Det sägs att det inte finns några dumma frågor men här kommer nog en. Vad är Dcc? Jag håller på att starta en cs survr verkar har fått den att funka. så nu har jag köpt en db 500s som jag ska flash om. jag har läst giden nybörjare för db och den verkar rätt lätt att följa, sen tänkte jag använda mig av mgcamd och där med följa deaaaaaas guide Manuell installation av Mgcamd på Dreambox. Det verkar rätt lugnt men vad är dcc ett program lr, och om så var hämtar jag det Googla lr.

    Tack på för hand

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    233
    Tackad
    1 gånger

    Re: Vad är Dcc

    Citat Ursprungligen postat av ola2050
    Det sägs att det inte finns några dumma frågor men här kommer nog en. Vad är Dcc? Jag håller på att starta en cs survr verkar har fått den att funka. så nu har jag köpt en db 500s som jag ska flash om. jag har läst giden nybörjare för db och den verkar rätt lätt att följa, sen tänkte jag använda mig av mgcamd och där med följa deaaaaaas guide Manuell installation av Mgcamd på Dreambox. Det verkar rätt lugnt men vad är dcc ett program lr, och om så var hämtar jag det Googla lr.

    Tack på för hand
    Jepp , du har rätt. Det är ett program.En förkortning av Dreambox-contol-center

  3. #3
    Spidde
    Gäst
    Finns att hämta i filarkiver.
    Mycket bra program att editera filer mm, i din dreambox

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss